کد خبر: ۳۲۷۷۸۴
۰۹ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۷
0
بررسی جزئیات معاملات مسکن تهران حاکی از آن است در اسفند ۹۸ ارزش معاملات با رشد منفی ۸ درصدی نسبت به بهمن‌ماه به ۱۴ هزار و ۷۵۰ میلیارد تومان کاهش یافته است.

ارزش معاملات بازار مسکن تهران ۸ درصد کاهش یافت

 

به گزارش پول نیوز، بر اساس جدیدترین آمار رسمی منتشرشده از سوی وزارت راه و شهرسازی در اسفندماه سال کذشته متوسط قیمت هر مترمربع واحد مسکونی با رشد حدود ۸.۶ درصدی نسبت به بهمن ۹۸ به ۱۵ میلیون و ۶۸۸ هزار تومان رسید.

ارزش معاملات انجام‌شده مسکن در مناطق ۲۲ گانه تهران نیز در ماه مورداشاره به ۱۴ هزار ۷۵۰ میلیارد تومان رسید. این رقم در مقایسه باارزش معاملات بهمن‌ماه حدود ۸ درصد کاهش‌یافته است.

در بهمن سال گذشته ارزش معاملات ۱۵ هزار و ۹۴۰ میلیارد تومان بود که بیشترین رقم در ۱۲ ماه سال ۹۸ به شمار می‌رود. در اردیبهشت‌ماه سال ۹۸ نیز ارزش معاملات مسکن ثبت‌شده در سامانه املاک و مستغلات ۱۳ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: