مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب:
کد خبر: ۳۲۸۱۷۹
۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۵
0
مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اقدامات این شرکت برای مبارزه با کرونا گفت: با این حال تولید نفت در این شرکت به صورت پایدار و بدون وقفه ادامه دارد.
به گزارش پول نیوز، «احمد محمدی» با بیانه اینکه در همان روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور، ‌کمیته اضطراری مقابله با کرونا در مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد،‌ ادامه داد: در دو محور اقدامات را طبقه‌بندی کردیم که در محور اول پشتیبانی، ‌پایداری و استمرار تولید به صورت ایمن را مدنظر قرار دادیم و تا این ساعت نیز وقفه‌ای در تولید نفت ایجاد نشده است.

وی افزود: ‌در محور دیگر اقدامات، مقابله و پیشگیری و توجه به بهداشت و مدیریت منابع انسانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته محمدی همچنین با انتشار ویروس کرونا مقابله کردیم و تصمیم بر آن شد تا افرادی که مشکل زمینه‌ای دارند از کار ترخیص شوند.

وی تعریف دورکاری برای برخی از کارکنان و همچنین گردشی کردن مشاغل را از دیگر اقدامات برای مقابله با کرونا دانست و افزود: تلاش کردیم تا طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: ‌با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی نیز 150 محله اطراف تاسیسات این شرکت در 5 استان گندزدایی و ضدعفونی شد و بسته‌های معیشتی و بهداشتی در این مناطق توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته اضطراری مبارزه با کرونا به صورت مستمر برگزار می‌شود، ادامه داد: اقداماتی که انجام دادیم باعث شد تا خلایی در تولید نفت پیش نیاید.

محمدی با تاکید بر اینکه ایمنی انسان‌ها و سپس ایمنی تاسیسات مهمترین مساله به شمار می‌رود، ‌گفت: با وجود رعایت این مسایل اما وقفه‌ای در تولید نبوده و کاهش تولید نفت نداشته‌ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: