May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۸۳۹۶
۲۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۹
0
رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب درخواست کرد تا برای مدیریت عوارض ناشی از کرونا، یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی اختصاص یابد. انتشار این خبر با واکنش هایی از سوی منتخبان مجلس یازدهم مواجه شد.
به گزارش پول نیوز، حسن روحانی رئیس جمهور از رهبر معظم انقلاب درخواست کرد تا برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور ، مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی اختصاص یابد.
 
مقام معظم رهبری هم روز دوشنبه با این درخواست موافقت کردند.

روحانی با قدردانی از موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد.

انتشار این خبر با واکنش هایی از سوی منتخبان مجلس یازدهم مواجه شد.

برخی از منتخبان مجلس یازدهم به دولت در خصوص نحوه هزینه این مبلغ هشدار داده و تاکید کردند که باید یورو به یوری این مبلغ را به مجلس آینده حساب پس دهد.

در همین راستا ولی اسماعیلی منتخب گرمی در مجلس یازدهم در توئیتی نوشت: «حواس دولت محترم انشالله جمع است! از یورو به یوروی دریافتی از «صندوق توسعه ملی» که جهت حفظ جان ملت در برابر کرونا و تامین معیشت قشر آسیب پذیر اخذ شده در مجلس یازدهم حساب کشی خواهیم کرد».
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: