May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۹۵۵۷
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
0
مدیر عامل شرکت عمران پرند گفت: ۳هزار ۶۰۰ واحد مسکن ملی به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد تومان است روز گذشته کلنگ زنی شد.

ساخت مسکن مهر به ارزش ۲۴۰۰ میلیارد تومان در پرند

 

به گزارش پول نیوز، محسن وطن خواهی مدیر عامل شرکت عمران پرند در مراسم افتتاح پروژه‌های زیربنایی و زیرساختی مسکن مهر شهر جدید پرند وی با بیان اینکه امروز حدود ۳۸ پروژه را افتتاح و دو پروژه را کلنگ زنی می‌کنیم گفت:به دلیل شرایط کرونا امکان حضور وزیر راه و شهرسازی در این شهر وجود نداشت و همین دلیل از طریق فضای مجازی و به صورت ویدیو کنفرانس این پروژه‌ها با حضور استاندار و برخی از مردم به بهره‌برداری می‌رسد.

او ادامه داد: ۳۸ پروژه به ارزش ۲۵ میلیارد تومان روز گذشته افتتاح شد که ۲۳ پروژه مسکن مهر است و ۱۵ پروژه هم مربوط به پروژه‌های اجرایی و زیربنایی است.

وطن خواهی تاکید کرد: ترکیب خوبی در قالب این پروژه‌ها وجود دارد به طوری که هم در حوزه درمانی و هم فضای سبز در اجرای این پروژه‌ها دیده می‌شود و تمامی تاسیسات شهری در اجرای این پروژه‌ها دیده شده است.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند تصریح کرد: پروژه مهمی که امروز کلنگ زنی شد مربوط به طرح اقدام ملی مسکن است که با مشارکت بنیاد تعاون نیرو‌های کل مسلح اجرا شده و حدود سه هزار و ۶۰۰ واحد مسکن ملی در قالب این طرح با دستور وزیر راه و شهرسازی کلنگ زنی شد.

وطن خواهی افزود: ساخت تمامی این پروژه‌ها به صورت محله سازی است و در تمام این پروژه فضای سبز مدرسه فضای فرهنگی و ۷ مرکز تجاری و مذهبی هم عملیاتی و در نظر گرفته شده است.

او با اشاره به اینکه ما در گذشته تجربه موفقی با همکاری بنیاد تعاون در قالب ساخت واحد‌های مسکونی در دهه هشتاد داشته‌ایم گفت:در گذشته بلوک‌ها و واحد‌های مسکونی با همکاری بنیاد تعاون اجرا شده بود که تمامی خدمات زیربنایی و روبنایی این واحد‌ها به صورت کامل اجرایی و عملیاتی شده است.

او یاد آور شد: در اجرای این طرح ۲ مدرسه ۷ مرکز تجاری ۲ پارک یک مرکز درمانگاهی بزرگ در قالب پروژه ۱۳۱ هکتاری کلید زده شد.

وطن خواهی بیان کرد: این پروژه با پشتیبانی وزارت راه وشهرسازی و خدمت رسانی بنیاد تعاون شروع می‌شود و ما امیدواریم دومین همکاری ما با ستاد کل نیرو‌های مسلح وزارت دفاع با موفقیت اجرایی شود.

او توضیح داد: ارزش ساخت این ۳هزار ۶۰۰ واحد مسکن ملی در ۲۴۰۰ میلیارد تومان است که در قالب ۵۹۵ بلوک ساخته می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: