رشد فروش در بحران کرونا؛
کد خبر: ۳۲۹۵۹۲
۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
0
در حالی که افزایش نرخ ها کمک شایانی به شرکت ها در امر درآمدزایی کرده، «سیمان لار سبزوار» بر مقدار فروش خود نیز افزوده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیو (تاپ)، یکی از شرکت هایی که سهام آن در بازار سرمایه در مدت اخیر رشد فزاینده‌ای داشته، «سیمان لار سبزوار» است. حال این شرکت که سال مالی منتهی به شهریور ماه دارد، گزارش عملکرد اولین ماه از سال 99 را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، 52 میلیارد ريال فروش انجام داده که تماما مربوط به فروش انواع سیمان در بازار داخل است. این میزان فروش نسبت به فروردین ماه سال قبل رشد جالب توجه 93 درصدی را به معرض نمایش می گذارد.

نکته جالب توجه این است که با وجود تعطیلی سنتی بازارها و شرکت ها در فروردین ماه و از آن مهمتر، راکد شدن بازارها به سبب شیوع کروناویروس، فروش «سبزوا» در فروردین ماه نسبت به اسفند ماه فقط 22 درصد افت نشان می دهد.

در مجموع، این شرکت سیمان ساز با گذشت 7 ماه از سال مالی منتهی به شهریور 99، بیش از 441 میلیارد ريال فروش انجام داده است که نسبت به مدت مشابه سال مالی قبل 65 درصد بیشتر است.

علت افزایش درآمدها در سال جاری علاوه بر رشد نرخ فروش محصولات، افزایش 15 درصدی مقدار فروش است.

«سبزوا» در گزارش های قبلی پیش بینی کرده بود در سال مالی 99 به فروش یک هزار و 156 میلیارد ريالی دست یابد که تا پایان ماه هفتم، 38 درصد آن را پوشش داده است. بنابراین، مسیر طولانی تا تحقق پیش بینی های خود دارد؛ هر چند که تا همین جا نیز وضعیت درآمدی بسیار بهتری نسبت به سال گذشته دارد.

«سبزوا» کم نیاورد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: