کد خبر: ۳۲۹۷۶۳
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
0
معاون بازار شرکت فرابورس درباره شرط عرضه اولیه سهام سه شرکت پگاه گیلان، لاستیک یزد و آریاساسول و زمان احتمالی این رویداد توضیح داد.

زمان احتمالی سه عرضه اولیه در فرابورس

 

به گزارش پول نیوز، افسانه اروجی درباره آخرین برنامه های فرابورس برای ورود شرکت های جدید و عرضه اولیه سهام  گفت: در نظر بود چهارشنبه  این هفته ۲۰ درصد از سهام  پگاه گیلان در بازار دوم معاملات عرضه اولیه شود اما به دلیل لزوم ارایه صورت های مالی ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ، عرضه اولیه آن تا امروز نهایی نشده است .

وی ادامه داد: بنابراین شاید چهارشنبه این هفته ، عرضه اولیه این شرکت ۲۰ میلیارد تومانی با نماد "غگیلا" انجام شود که این موضوع تا عصر امروز و شاید امشب مشخص می شود .

این مقام مسئول افزود: لاستیک یزد با سرمایه ۵۰ میلیارد تومانی هم در نوبت عرضه اولیه است و از دو هفته پیش قرار بود تکلیف مطالبات ارزی را نهایی کند اما به گفته مدیران این شرکت به دلیل شرایط فعلی و متاثر از کرونا ، نهایی نشده است. بر همین اساس انتظار می رود با توجه به مشخص شدن روش تسویه مطالبات ارزی توسط هیات دولت ، "پیزد" چهارشنبه آینده یا دو هفته دیگر با ۱۰ درصد وارد فرابورس شود.

اروجی درباره عرضه اولیه ۵ درصد سهام آریاسول نیز توضیح داد: ابهام در درصد عرضه اولیه سهام "آریا" بر طرف شده و این شرکت با حدود ۲۳۰ میلیون سهم عرضه اولیه خواهد شد اما با توجه به تغییر قیمت نفت ، باید نرخ جدید خوراک اتان این شرکت هم توسط مجموعه وزارت نفت نهایی شود.

وی ادامه داد: مدیران این شرکت ۴۸۵ میلیارد تومانی هم درحال انجام پیگیری ها و تعیین تکلیف این متغیر موثر بر درآمد هستند و باید منتظر نتیجه رایزنی ها و اعلام رقم قطعی نرخ خوراک بود تا زمان عرضه اولیه آن مشخص شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: