کد خبر: ۳۲۹۷۹۴
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۶
0
به منظور ارتقا و توسعه خدمات بیمه‌ای در جهت حمایت از بیمه‌­گذاران، تعداد بیماری‌های خاص تحت پوشش بیمه‌نامه‌های عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین افزایش یافت.

تعداد امراض خاص تحت پوشش بیمه عمر و سرمایه گذاری نوین افزایش یافت

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  وحیدرضا جمالی؛ مدیر بیمه‌های اشخاص انفرادی شرکت با اعلام این مطلب توضیح داد: یکی از اهداف ما در ارائه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری حمایت از بیمه‌گذار در شرایط سخت بیماری است، بنابراین با همفکری کارشناسان خود، تعداد 11 بیماری خاص که از بیماری‌های شایع و هزینه‌­بَر برای مردم کشورمان است را به پوشش امراض تکمیلی این بیمه‌نامه اضافه کردیم.

جمالی در ادامه افزود: پیش از این، پوشش امراض خاص بیمه‌نامه‌ عمر و سرمایه‌گذاری نوین شامل سکته قلبی، سکته مغزی، عمل قلب باز، پیوند اعضا و انواع سرطان می‌­شد و اکنون با توسعه این محصول پوشش بیماری‌­های خاص تکمیل شده و تمامی اعمال جراحی قلب، اِم اِس، هپاتیتB و C، آلزایمر، پارکینسون، دیالیز (به علت نارسایی کلیوی)، نابینایی کامل (به علت بیماری)، ناشنوایی کامل، کُما، مننژیت و عفونت HIV نیز به پوشش امراض تکمیلی این بیمه‌نامه اضافه شده‌اند.

مدیر بیمه‌های اشخاص انفرادی بیمه نوین همچنین گفت: بیمه عمر و سرمایه‌گذاری بیمه نوین محصولی طراحی شده با نگاه ایجاد مزیت رقابتی و ارائه خدمات بر پایه نیازهای روز جامعه است و لذا پوشش­‌ها و خدمات ارائه شده در این محصول همواره در حال بازنگری و توسعه خواهند بود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: