May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس:
کد خبر: ۳۲۹۸۰۰
۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۷
0
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: اصلاح قانون مجوز پرداخت حقوق ۵۰میلیونی دیگر به عمر این مجلس نمی‌رسد اما راه مقابله با دریافت حقوق‌های نجومی تنها شفاف‌سازی است زیرا با انجام هر اقدامی برای ایجاد عدالت باز ابهاماتی وجود دارد.
به گزارش پول نیوز، مهرداد بائوج لاهوتی با اشاره به اظهارات رئیس دیوان محاسبات درباره وجود تعدادی قوانین که به موجب آنها در سال 99 برخی حقوق 50 میلیونی دریافت خواهند کرد، گفت: عادل آذر از مجلس خواست تا این قانون را اصلاح کنند زیرا براساس آن برخی دریافتی‌ها مانند حق مسکن در میزان دریافتی حقوق لحاظ نشده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس سقف دریافت حقوق‌ها را تعیین کرده‌اند تا دیگر کسی حقوق نجومی نگیرد اما با وجود اضافه شدن برخی ارقام مانند میزان حق مسکن حقوق‌ها از سقف مشخص بالاتر می‌رود و بنابراین باید قانون اصلاح شود.

وی تاکید کرد: دیوان محاسبات از مجلس خواسته تا موضوع دریافتی حقوق‌ها را شفاف کند و بگوید میزان پایه حقوق به همراه دریافتی‌های دیگر برای حق مسکن، اولاد، کارانه و ... چه میزان باشد تا نجومی محسوب نشود.

لاهوتی با اشاره به فرارسیدن پایان دوره دهم مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلاح این قانون دیگر به این مجلس نمی‌رسد اما راه مقابله با دریافت حقوق‌های نجومی شفاف‌سازی است زیرا هر اقدامی هم که برای ایجاد عدالت در پرداختی‌ها انجام شود باز ابهاماتی وجود خواهد داشت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: