کد خبر: ۳۳۰۴۱۳
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۰
0
به منظور توسعه تعاملات بین بخشی برای رفع مشکلات بهره‌برداران بخش کشاورزی در زمینه امور اراضی، نشست مشترک وزرای جهاد کشاورزی و دادگستری امروز در محل این وزارت برگزار شد.

آمادگی وزارت دادگستری برای حمایت‌های قانونی و رفع مشکلات حقوقی از اراضی ملی و منابع طبیعی

 

به گزارش کشاورزی پول نیوز، در این نشست که جمعی از معاونین و مدیران ارشد وزارتخانه حضور داشتند، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی ، تعامل اجزای دولت برای رفع مشکلات کشاورزان را ضروری دانست و تصریح کرد: بایستی روند تصویب لوایح قانونی که ضامن حقوق مردم و حفظ و صیانت از منابع آب و خاک و بویژه اراضی کشاورزی باشد، تسریع شود.

وی همچنین بر اهمیت اجرای قانون حفظ کاربری اراضی کشاورزی، رفع تداخلات اراضی تاکید کرد و افزود: جلوگیری از تصرفات غیرقانونی و ممانعت از تضییع حقوق دولت و مردم ضروری است.

در این نشست، سید علیرضا آوایی وزیر دادگستری، آمادگی این وزارت کشاورزی برای تسهیل و رفع مشکلات حقوقی و همچنین حمایت‌های قانونی در موضوع اراضی زراعی و حفظ جنگل‌ها و منابع طبیعی را اعلام کرد و گفت: ارتباط و تعامل موثر با قوه قضائیه و تسریع در صدور احکام و رسیدگی به دعاوی کیفری در حل مسائل مردم در زمینه امور اراضی موثر است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت حفظ درختان در باورهای دینی و احکام حقوقی ، بر تداوم و تقویت حمایت‌های قانونی برای جلوگیری از قطع درختان و ممانعت از سوء استفاده سودجویان تاکید کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: