کد خبر: ۳۳۰۵۷۶
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
0
چند ماهی از خبر مدیرعامل سایپا مبنی بر خروج پراید از خط تولید نمی‌گذرد که در یکی دو روز گذشته این گاوشیرده سایپا قیمت ۹۰ میلیون تومانی را در بازار تجربه کرده البته این رقم با کمی کاهش به 85 میلیون در معاملات امروز رسیده است؛ قیمتی که حتی تعجب کارشناسان و فعالان بازار را برانگیخته است.

به گزارش پول نیوز، چهارم اردیبهشت ماه جاری بود که با تولید آخرین پراید ۱۱۱ از محصولات خانواده X. ۱۰۰، تولید دو مدل ۱۳۲ و ۱۱۱ از مجموع سه مدل خودرو‌های سواری پراید، برای همیشه از سبد محصولات سایپا در بازار ایران خارج شد.

در سال‌های گذشته مدیران پیشین سایپا بار‌ها از توقف تولید محصولات خانواده پراید به دلیل قدیمی بودن فناوری آن صحبت کرده بودند، اما هر بار به دلایلی این کار عملی نشد، تا اینکه در دوره کنونی و مدیرعاملی "سید جواد سلیمانی" خروج این خودرو برای همیشه از خط تولید کلید خورد. مطابق برنامه‌ریزی، پراید ۱۳۱ به عنوان آخرین مدل این خانواده تیرماه امسال از سبد محصولات سایپا خارج شده و پرونده تولید آن در ایران برای همیشه بسته می‌شود.

با این حال شاهدیم تجربه توقف تولید پیکان ایران خودرو و زانتیای سایپا، یک بار دیگر این بار برای پراید در حال تکرار شدن است و روز گذشته این خودرو به محدوده قیمتی ۹۰ میلیون تومان پاگذاشت که البته این رقم با کمی کاهش به 85 میلیون در معاملات امروز رسیده است.

 
سرسام قیمت نارنجی های جاده مخصوص +جدول
برچسب ها: خودرو ، تولید ، توقف ، پراید ، سایپا ، قیمت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: