April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۷۴۶
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
0
رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی از تشکیل کارگروه ویژه در این کمیسیون برای بررسی آثار اقتصادی کرونا خبر داد.

حمیدرضا فولادگر رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی پول‌نیوز از تشکیل کارگروهی ویژه در این کمیسیون برای بررسی آثار اقتصادی شیوع بیماری کرونا خبر داد و اظهار داشت: با همکاری معاونت فناوری مجلس، جلسات مجازی کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی برگزار شد و بحث آثار اقتصادی کرونا به بحث‌های مربوط به جهش تولید مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به جزئیاتی از تشکیل کارگروه ویژه بررسی آثار اقتصادی کرونا، گفت: قرار است در این کارگروه ویژه که از اعضای کمیسیون حمایت از تولید ملی و تعدادی از اعضای کمیسیون‌های اقتصادی، صنایع و برنامه و بودجه تشکیل شده، اصناف و گروه‌هایی که بیشترین آسیب را در شرایط بحران کرونا متحمل شده‌اند، شناسایی شوند.

رئیس کمیسیون حمایت از تولید ملی مجلس تصریح کرد: در شرایط بحران کرونا کارگران روزمزد، رانندگان تاکسی و برخی اصناف نظیر پوشاک و برخی مشاغل خدماتی آسیب‌های جدی دیده‌اند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

فولادگر در پایان خاطرنشان کرد: قرار است این کارگروه ویژه پس از برگزاری جلسات مستمر، گزارشی از آخرین بررسی‌ها درباره تأثیرات اقتصادی شیوع بیماری کرونا بر اقشار و اصناف مختلف را تقدیم هیئت‌رئیسه مجلس کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: