کد خبر: ۳۳۰۸۷۶
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
0
شرکت بین الملی لاجیتک که تولید کننده محصولات الکترونیکی و رایانه ای است، امروز (سه شنبه) از افزایش ۱۳.۶ درصدی فروش خود در دوره سه ماهه چهارم منتهی به مارس ۲۰۲۰ و همزمان با شیوع ویروس کرونا خبر داد.

با بحران کرونا سود شرکت لاجیتک 14 در صد افزایش پیدا کرد

به گزارش پول نیوز به نقل از رویترز، شرکت بین الملی لاجیتک که تولید کننده محصولات الکترونیکی و رایانه ای است، در حالی از افزایش 13.6 درصدی فروش خود در دوره سه ماهه چهارم خبر داد که استفاده از محصولات این شرکت به دلیل بحران ویروس کرونا و کار کردن مردم در خانه بسیار بیشتر شده است.

شرکت لاجیتک (Logitech) که تولید کننده وب کم، صفحه کلید، موشواره و همچنین دستگاه ها و نرم افزارهای ویدئوکنفرانس است، اعلام کرد که فروش سه ماهه چهارم آن در مقایسه با 624.3 میلیون دلار در سال 2019، به 709.2 میلیون دلار در سال 2020 افزایش یافته است.

بر اساس این گزارش، درآمد عملیاتی این شرکت در سه ماهه منتهی به مارس 23.3 درصد افزایش و به 79 میلیون دلار رسیده است.

شرکت لاجیتک همچنین از رشد 6.7 درصدی در فروش خود در طول یک سال کامل خبر داده است، و به چشم انداز درآمد خود در سال مالی 2020 نیز دست یافت. درآمد عملیاتی سالانه این شرکت به 387 میلیون دلار رسیده است و این نشان می دهد که از محدوده درآمد هدف خود که بین 365 تا 375 میلیون دلار بود، عبور کرده است.

این شرکت چشم انداز سود یک ساله خود را در ماه مارس کاهش داده بود تا مشکلات زنجیره تأمین را به دلیل بحران ویروس کرونا در نظر بگیرد. این شرکت پیش بینی فروش خود را دوباره تکرار کرده بود.

براکن دارل، مدیر عامل این شرکت در یک بیانیه گفت: کنفرانس ویدئویی، کار از راه دور، ایجاد و منتشر کردن محتوا و بازی های ویدئویی فرایندهای طولانی مدتی است که تجارت ما را پیش می برند. این بیماری همه گیر این فرایندها را تغییر نداده است بلکه آنها را تسریع کرده است.

این شرکت همچنین چشم انداز ارائه شده در ماه مارس را برای رشد تک رقمی درصد فروش خود برای سال مالی منتهی به مارس 2021 حفظ کرده است و انتظار دارد سود عملیاتی به 380 تا 400 میلیون دلار برسد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: