May 2024 12 / يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۱۴۴۵
۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۰
۱
مراسم هجدهمین سالروز تاسيس شرکت سهامی بیمه "حافظ" با حضور مدیران و كاركنان اين شركت به صورت مجازی برگزار شد

برگزاری مراسم هجدهمین سالگرد تاسیس  بیمه حافظ

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز، در این مراسم که با حضور رئیس هیات مدیره، مدیرعامل، معاونین، مدیران و روسای شعب و دفاتر ارتباطی بیمه حافظ برگزار شد، آقاي سلطانی مدیر عامل بیمه حافظ ضمن ابراز خرسندی از افتخار حضور در هجدهمین جشن سالگرد تاسیس بیمه حافظ، روند اجرای مجموعه برنامه های راهبردی شرکت را که از ابتدای سال 1398 شروع شده است را مطلوب و رو به جلو ارزیابی نمود و ابراز امیدواری نمود که با بازگشایی تدریجی کلیه فعالیت های اقتصادی کشور در چند هفته آتی، روند رو به رشد فروش شرکت، از شتاب بیشتری برخوردار شود. وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از کلیه کارکنان شرکت، عملکرد دو ماهه اول سال 1399 را قابل قبول و بیانگر تلاش مضاعف شبکه فروش در دوران شیوع بیماری کووید 19، دانست و ابراز امیدواری نمودند که در ادامه سال1399، قدم های بزرگتری خواهیم برداشت.

آقاي دودانگه رییس هیات مدیره بیمه "حافظ" ضمن تبریک به مناسبت سالروز تاسیس این شرکت به پرسنل و شبکه فروش مستعد، روند بهبود تدریجی عملکرد شرکت در طول سال 1398 و دو ماهه اول سال 1399 را ناشی از اعمال تغییرات راهبردی در فرآیند راهبری شرکت دانست و از کلیه کارکنان ساعی شرکت بیمه حافظ که متشکل از نیروهای جوان، پرانگیزه ، توانمند و نیروهای باتجربه و کارآمد می باشند ، تشکر و قدردانی نمود.

 

رییس هیات مدیره بیمه حافظ در ادامه خاطرنشان کرد: هدف ما در سال 99 ، تمرکز بر دو سیاست اصلی است که تلاش خواهیم کرد ضمن فروش و فعالیت هوشمند در امر بیمه گری، با آموزش مستمر و رعایت اصول حرفه ای بیمه گری نسبت به تسریع ارائه خدمات و جلب رضایت مشتریان اقدام نماییم.

 

به گزارش روابط عمومی بیمه حافظ، در ادامه این برنامه، شعبه جدید بیرجند افتتاح و از سامانه هوش تجاری و پرتال جدید شرکت رونمایی شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
08:55 - 1399/04/04
سلام چرا بیمه حافظ پول دیه را واریزنمیکند مردم واسه چی ماشینشان را بیمه شخص ثالث میکنند اگر جواب نمتونید بدید جمع کنید برید مردم را آواره نکنید پول دیه مردم را بریزید
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: