April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
شمش های شرکت نرخ گرفت
کد خبر: ۳۳۱۷۹۶
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۲
0
دومین ماه از سال جاری برای «غلتک سازان سپاهان» با ثبت نرخ های جدید به پایان رسید.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «غلتک سازان سپاهان» در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به شناسایی 963 میلیارد ريال درآمد شد که از درآمد کسب شده در فروردین ماه 117 درصد بیشتر است.

 

میزان فروش شمش که مهمترین محصول شرکت شناخته می شود، در این ماه نسبت به اولین ماه سال، 114 درصد رشد نشان می دهد که علاوه بر افزایش دو برابری مقدار فروش، رشد نرخ فروش نیز اثرگذار بوده است.

 

به طور کلی، «فسازان» در دو ماه سپری شده از سال 99 بالغ بر یک هزار و 407 میلیارد ريال درآمد شناسایی کرده که در مقایسه با دو ماهه سال 98، افزایش 59 درصدی درآمدزایی را شاهد هستیم.

رشد 59 درصدی «فسازان»

این رشد بیش از هر چیز مدیون افزایش نرخ ها است چرا که مقدار فروش از 21 هزار تن در سال 98 به حدود 27 هزار تن در سال 99 افزایش یافته و اثر رشد نرخ های فروش بیشتر از رشد مقداری بوده است.

 

هر تن شمش تولیدی «فسازان» در دو ماهه ابتدایی سال 98 با نرخ 40 میلیون ريال به فروش رسید اما؛ در مدت مشابه سال 99 این نرخ به 50 میلیون ريال افزایش یافت.

 

لازم به ذکر است که «فسازان» در اردیبهشت ماه سال جاری کمی کمتر از 2 میلیارد ريال نیز درآمد ارائه خدمات شناسایی کرد که پیش از این سابقه نداشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: