April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
رئیس اداره آمار مالزی اعلام کرد:
کد خبر: ۳۳۱۸۵۲
۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰
0
رئیس اداره آمار مالزی اعلام کرد که پس از کندترین رشد اقتصادی از زمان بحران مالی جهانی، این کشور در طی چهار تا شش ماه آینده به رکود وارد خواهد شد.

رکود اقتصادی شدید طی 6 ماه اینده در مالزی

 

به گزارش پول نیوز به نقل از بلومبرگ، اقتصاد مالزی در شرف تجربه ضربه سختی از شیوع ویروس کروناست چرا که رئیس اداره آمار این کشور اعلام کرد که پس از کندترین رشد اقتصادی از زمان بحران مالی جهانی، این کشور در طی چهار تا شش ماه آینده به رکود وارد خواهد شد.

 

این مقام ارشد اداره آمار مالزی در گزارش روز جمعه اظهار داشت: با بسته شدن مرزهای این کشور برای اتباع خارجی و توقف تجارت در سراسر جهان، صنایع مختلفی از جمله گردشگری و حمل و نقل هوایی فلج شده و بر عدم اطمینان درباره رشد دوباره تجارت در سه ماهه اول افزوده است.

 

وی همچنین گفت: رکود اقتصاد مالزی در حالی انتظار می رود که تولید ناخالص داخلی در این کشور طی سه ماه اول سال با 0.7 رشد مواجه بوده است. این کشور کمترین میزان رشد اقتصادی از سه ماهه سوم سال 2009 را داشته است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: