April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
هیئت مدیره این قندی تمام لیوان را پر می بیند
کد خبر: ۳۳۱۸۶۳
۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
0
«قجام» قصد افزایش سرمایه دارد اما؛ برآورد کرده این موضوع روی صورت های مالی سال مالی 99 شرکت اثر بگذارد، در حالی که تنها یک ماه به پایان سال مالی 99 باقی مانده است.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، یکی از معضل های اساسی در صنعت قند و شکر کشور، قدیمی بودن ماشین آلات و تجهیزات است و به روز نبودن آن، هزینه های گزافی را روی دست شرکت ها می گذارد.

همین موضوع سبب شده تا شرکت «فرآورده های غذایی و قند تربت جام» دست به افزایش سرمایه بزند و جهت بازسازی خطوط تولید، آورده سهامداران را به میان کشید.

 

بر اساس این گزارش، این شرکت قندی قصد دارد سرمایه 312 میلیارد ريالی کنونی خود را با افزایش 108 درصدی به 650 میلیارد ريال افزایش دهد.

 

این افزایش سرمایه از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد گرفت.

 

علاوه بر بازسازی خط تولید، جذب سرمايه در گردش جهت خرید مواد اولیه تولید و پرداخت ديون بانکی و تسویه با بدهی به چغندکاران، از دیگر اهداف «قجام» برای این اقدام محسوب می شود.

 

هیئت مدیره این شرکت پیش بینی کرده در صورت انجام افزایش سرمایه در سال مالی منتهی به خرداد ماه 99 به سود خالص 106 میلیارد ريالی نزدیک شود؛ در غیر این صورت، رقم سود خالص در سطح 52 میلیارد ريال خواهد ایستاد.

«قجام»

برچسب ها: قند ، قجام ، شکر ، تربت جام ، بورس ، تاپ ، پول نیوز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: