May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
فضای فروش داخلی گسترده شد
کد خبر: ۳۳۱۹۴۰
۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۱
0
علاوه بر افزایش نرخ فروش محصولات، «ذوب آهن اصفهان» با رشد مقداری فروش نیز مواجه شده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «ذوب آهن اصفهان» در اردیبهشت ماه سال 99 موفق به فروش 173 هزار تن محصول در بازار داخل و 72 هزار تن در بازار خارج شد.

جمع این میزان فروش درآمد 13 هزار و 410 میلیارد ريالی را به دنبال داشت که 87 درصد از درآمد فروردین ماه بیشتر است.

در مجموع، «ذوب» با گذشت دو ماه از سال جاری 20 هزار و 599 میلیارد ريال فروش انجام داده که 39 درصد بیش از فروش 2 ماهه ابتدای سال قبل است.

مهمترین محصول شرکت تیرآهن است که در اردیبهشت ماه رشد فروش 72 درصدی نسبت به فروردین ماه داشته و در مقایسه با دو ماهه سال 98 افزایش 22 درصدی را نشان می دهد.

نرخ فروش این محصول طی این مدت 51 میلیون ريال در هر تن بود؛ در حالی که سال گذشته با نرخ 39 میلیون ريال به فروش می رسید.

شمش کالایی نیز با رشد فروش 2 برابری در این بازه زمانی مواجه شده است. رشد درآمدها از محل این محصول بیش از هر چیز مدیون افزایش مقداری فروش است؛ چرا که نرخ ها رشد شدیدی نداشته اما؛ مقدار فروش از 5 هزار تن در دو ماهه نخست سال 98 به 86 هزار تن در دو ماهه نخست سال 99 افزایش یافت.

به طور کلی، مقدار فروش «ذوب» در مدت یاد شده نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 11 هزار تنی معادل 2 درصدی را نشان می دهد. شرکت افت مقدار فروش خارجی را با گسترش بازار داخل جبران کرده است.

 
«ذوب» و رشد 39 درصدی درآمدها
برچسب ها: فروش ، ذوب ، محصول ، بورس ، سهم
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: