May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۲۳۹
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
0
مدیر درمان تامین اجتماعی زنجان ضمن دیدار با استاندار زنجان، گزارشی از عملکرد برنامه های کمی و کیفی و توسعه ای حوزه درمان تامین اجتماعی استان زنجان و برنامه های سال 99 ارائه کرد.

استاندار زنجان با مدیر درمان تامین اجتماعی استان دیدار داشتند


به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، دکتر محمدی در این دیدار، ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات مهم سازمان در رابطه با ویروس کرونا، گزارشی از عملکرد برنامه های کمی و کیفی و توسعه ای حوزه درمان تامین اجتماعی استان زنجان و برنامه های سال 99 را ارائه کرد.


وی گسترش نسخه الکترونیک و حذف دفترچه درمانی، ارتباط مراکز ملکی تامین اجتماعی با داروخانه های طرف قرارداد در خصوص نسخه الکترونیک، اجرای طرح موفقیت آمیز نظام ارجاع بیماران، صیانت از منابع سازمان در حوزه درمان غیر مستقیم، اخذ درحه یک اعتبار بخشی، کاهش آمار مرگ و میر نوزادان، تهاتر حوزه درمان تامین اجتماعی و موسسات درمانی طرف قرارداد، کسب امتیاز کامل استانداردهای الزامی بیمارستانهای دوستدار ایمنی بیمار و اجرای کامل طرح زایمان در آب در بیمارستان امام حسین (ع) زنجان را از مهمترین اقدامات شاخص مدیریت درمان استان زنجان در سال 98 برشمرد.

 

وی افزود: با اجرای طرح ارتقاء هتلینگ، رضایتمندی بیماران سرپایی و بستری را به حداکثر ممکن رسانده ایم.

 

دکتر محمدی همچنین به پرداخت کلیه مطالبات معوقه تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی اشاره کرد و افزود: با پرداخت بیش از 180 میلیارد تومان به دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان، تمامی مطالبات این دانشگاه با تامین اجتماعی تا پایان سال 98 تسویه شد و این اقدام در تاریخ تامین اجتماعی بی سابقه بود.


دکتر محمدی همچنین به تشریح اهداف و سیاستها و وضعیت فعلی سازمان با فرایند های هوشمندانه ارائه خدمات کمی و کیفی پرداخت و تصریح کرد: با وجود همه مشکلات اقتصادی کشور، کوچکترین وقفه ای در خدمت رسانی به بیماران بویژه بیماران مبتلا به کرونا در هیچ یک از مراکز درمانی استان نداشته ایم و همسو با وزارت بهداشت و درمان، در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا پیشقدم بودیم.


دکتر حقیقی استاندار زنجان نیز در این دیدار از فعالیتها و اقدامات مهم و تسهیلات و خدمات الکترونیکی ایجاد شده در تامین اجتماعی بمنظور کاهش مراجعات مردم به مراکز این سازمان تشکر کرد و افزود: در هر برهه ای سازمان تامین اجتماعی نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از نیروی کار و بهبود مناسبات اقتصادی و اجتماعی در فرایند توسعه کشور را سرلوحه امور خود نموده که این خود افتخار بزرگ و برگ برنده این سازمان است.


استاندار زنجان شرکاء اجتماعی سازمان را مهمترین ارکان این نهاد عمومی غیر دولتی خواند و تصریح کرد: تامین منابع سازمان تامین اجتماعی بر اساس مشارکت اجتماعی شکل می گیرد و ریسک ها میان افراد با درآمدهای مختلف تقسیم می شود که همان عدالت اجتماعی است.


استاندار زنجان از تلاش های بی وقفه و شبانه روزی کادر درمان تامین اجتماعی در سنگر مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد و افزود: کادر درمان در این مبارزه، جانفشانی خود را همچون رزمندگان ایثارگر دوران دفاع مقدس، به نمایش گذاشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: