کد خبر: ۳۳۲۴۲۰
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
0
هفتمین مراسم گلریزان مدیریت هرمزگان با حضور علی کمالی مدیرشعب استان ، مصطفی کیشانی مدیرکل زندان های استان و نائب رییس هیات مدیره امنای ستاد دیه ، مرادی نژاد مدیرنمایندگی ستاد دیه هرمزگان و چند تن از مشتریان خیر در سالن کنفرانس این مدیریت برگزار شد.

هفتمین مراسم گلریزان بانک مسکن در هرمزگان برگزار شد

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، علی کمالی مدیرشعب استان ، کمک در جشن گلریزان را فرصتی برای بهره مندی از رحمت بی پایان الهی و فرصتی برای سخاوتمندی خیرین جهت آزادی زندانیان جرائم غیرعمد برشمرد و گفت: برگزاری هر ساله این مراسم برای بانک به صورت یک تکلیف درآمده است .

 

کمالی اظهار داشت : این هفتمین مراسم گلریزان مدیریت از سال 1393 می باشد که متفاوت تر از همیشه و با حضور حداقل خیرین برگزار شد و بانک مسکن مفتخر است بعنوان حامی ستاد دیه و با همت و همیاری مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه هرچند با مراسمی مختصر مشارکت کند.

 

مدیر شعب استان در ادامه بیان داشت : امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا ، بیشتر جمع آوری کمک های خیرین از طریق فضای مجازی و بصورت غیر حضوری شکل گرفت و تنها چند تن از خیرین بعنوان نماینده در این مراسم حضور یافتند.

 

کیشانی مدیرکل زندان های استان هرمزگان و نائب رییس هیات مدیره امنای ستاد دیه با اشاره به این که زندانیان جرایم غیرعمد و محکومین مالی که بدلیل بدهکاری و باختن مال در زندان هستند با زندایانی که عمدا جرایمی را مرتکب می شوند خیلی فرق دارند گفت: این زندانیان و خانواده هایشان در انتظار مساعدت خیرین می باشند تا با کمک های خداپسندانه و ماندگار خود به یاری آنان بشتابند.

 

کیشانی افزود : تعداد نیازمندان مالی که ناخواسته و در اثر یک حادثه و یا یک بدهی مالی و ورشکستگی در زندان می افتند و از پشتوانه مالی برخوردار نیستند زیاد است و شامل اقشار مختلف مردم و از گروه های مختلف می باشد و این نشان دهنده این است که حادثه خبر نمی کند.

 

کیشانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت : خداوند متعال به خیرین عنایت خاصی دارد که این عنایت شامل حال هرکس نمی شود و مبنای نیکوکاری و کمک به مردم ، تقوی و پرهیزگاری خیرین است که برکات و حسنات زیادی را در کسب و کار آنها به دنبال دارد.

 

مدیرکل زندان های استان هرمزگان همت بانک مسکن را در بین بانک های دیگر استان تحسین و اظهار امیدواری کرد: این عمل خداپسندانه همچنان در سال های آتی استمرار یابد و خیرین این بانک بعنوان یک مبلغ عمل کنند و این کار بزرگ بصورت یک فرهنگ در بین سایر ارگانها و بانک های دیگر نهادینه و اجرا شود .


مصطفی کیشانی وضعیت زنداینان جرائم غیرعمد را در استان با توجه به جمعیت استان، نسبت به استان های دیگر مطلوب تر عنوان داشت و ادامه داد: از جمله کارهایی که خیرین می توانند اعمال خیر و خداپسندانه خود را بصورت مستمر برقرار کنند این است که اقساط بدهی زندانیان مالی را تقبل نمایند که این به شکل یک عمل خیر و حسنه جاریه همیشه در جریان می باشد .

 

مدیر کل زندان های استان با بیان اینکه بانک مسکن در طول 7 سال پی درپی ، با برگزای مراسم گلریزان در آزاد سازی 35 زندانی جرائم غیرعمد مشارکت داشته اظهار داشت : آزاد سازی هر زندانی جماعتی را احیاء می کند که شامل خانواده و آشنایان او می باشد و برکات و حسنات آن به وفور در زندگی خیرین خواهد بود.

 

مرادی نژاد، مدیر نمایندگی ستاد دیه استان نیزدرادامه بیان داشت : مشتریان بانک مسکن همیشه بعنوان خیرین خوب و همیشه در صحنه پای کار بودند و در کمک به نیازمندان و زندانیان جرائم غیرعمد هرساله و از سال 1393 مشارکت دارند و با کمک های این خیرین و کارکنان تا کنون 35 زندانی با جمع بدهی 315 میلیارد ریال آزاد و به محفل گرم خانواده خود برگشته اند.

 

همچنین در ادامه این مراسم آقای محمدی از خیرین بانک مسکن که هر ساله در برگزاری و کمک به زندانیان جرائم غیرعمد مشارکت داشته بیان داشت : با مشارکت در این عمل خداپسندانه در ابتدا وجود خود را از زندان درون آزاد می کنیم و صیقل می دهیم و این ممکن نیست مگر با خواست و اراده خدا که ارزش آن خیلی برتر و بالاتر است و به عبارتی رهایی از زندان نفس صورت می گیرد.


محمدی حضور در زندان و دیدار چهره به چهره زندانیان و آشنا شدن با مسائل و مشکلات آنان را موجب تغییر دیدگاه مردم به زندانیان بیان شمرد که این تغییرات خود زمینه ساز درک حس و حال آنها و قرار گرفتن در جایگاه آنها می شود که خود کاهش آسیب ها را در زندان رقم می زند

هفتمین مراسم گلریزان بانک مسکن در هرمزگان برگزار شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: