سرپرست وزارت صمت مطرح کرد:
کد خبر: ۳۳۲۵۰۰
۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
0
حسین مدرس خیابانی در آیین افتتاح مجتمع سنگان از پویش هفتگی افتتاح ۲۰۰ طرح جهت اشتغال ۵۰ هزار نفر تا پایان دولت خبر داد.
به گزارش پول نیوز، حسین مدرس خیابانی در آیین افتتاح فاز اول مجتمع سنگان ضمن قدردانی از دست اندرکاران این مجموعه بیان کرد: در سالی که توسط رهبر انقلاب سال جهش تولید نام‌گذاری شد و در راستای سیاست‌های دولت خدمت‌گذار و ‌همانطور که خدمات شایسته جنابعالی جهت توسعه طرح‌های صنعتی را با حضور شما آغاز به کار می‌کنیم.

وی افزود: وزارت صمت به نمایندگی از جامعه پر تلاش بخش تولید و کار کشور و جامعه بزرگ صنعت، معدن و تجارت برنامه‌ریزی منسجمی انجام داده است که در غالب یک پویش هفتگی ۲۰۰ طرح بزرگ صنعتی و معدنی کشور را هر هفته به صورت مداوم تا قبل از شهریور ۱۴۰۰ و پایان کار دولت دوازدهم، مرتبا افتتاح کند که انشالله با افتتاح این طرح ها، اثرات بی‌نظیر و قابل توجهی در ابعاد اقتصادی، اجتماعی و امنیتی را در کشور ایجاد کنیم.

سرپرست وزارت صمت اظهار کرد: حجم سرمایه‌گذاری در این ۲۰۰ طرح بزرگ صنعتی با۱۷۰ هزار میلیارد تومان برآورد شده است، ضمن اینکه ۵۰ هزار نفر در این طرح عظیم به اشتغال مستقیم روی خواهند آورد و با راه‌اندازی این چرخه‌ها چندین برابر از این عدد به اشتغال غیر مستقیم روی خواهند آورد.

وی ادامه داد: امروز در کنار استاندار محترم رضوی مفتخریم که سه طرح بزرگ صنعتی و معدنی که شامل دو طرح معدنی در استان خراسان رضوی و یک طرح در اصفهان راه‌اندازی خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: