April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
تجدید ارزیابی در این شرکت کلید خورد
کد خبر: ۳۳۲۵۲۵
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲
0
در روزهایی که بازار تجدید ارزیابی داغ است، «مادیرا» نیز وارد این بازی شد و تصمیم به افزایش سرمایه از این محل گرفت.

 

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنايع ماشين هاي اداري ايران» که با نماد «مادیرا» در بازار سرمایه حضور دارد، خبر از تصمیمی جذاب در هیئت مدیره داد.

 

بر اساس شفاف سازی انجام شده از سوی این شرکت، پیرو صورت جلسه هیئت مدیره در تاریخ 20/03/1399، موضوع افزایش سرمایه این شرکت توسط هیئت مدیره مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

هیئت مدیره موافقت و مصوب نمود اقدامات و بررسی های لازم در خصوص افزایش سرمایه شرکت از محل سود انباشته و مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها (پس از ارزیابی توسط کارشناسان رسمی دادگستری) با تهیه گزارش توجیهی افزایش سرمایه و اخذ اظهار نظر حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص آن و همچنین اخذ مجوزهای لازم از سازمان بورس و اوراق بهادار به منظور ارائه به مجمع عمومی فوق العاده توسط مدیرعامل انجام پذیرد.

 

در واقع، «مادیرا» نیز به جمع تجدیدی های بورس پیوست و فرایند افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها را رسما وارد فاز عملیاتی کرد.

 

لازم به ذکر است که این شرکت هم اکنون با سرمایه 3 هزار و 200 میلیارد ريالی فعالیت می کند و آخرین افزایش سرمایه شرکت به مهر ماه سال 98 باز می گردد که از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی مبلغ یک هزار میلیارد ريال و از محل سود انباشته مبلغ یک هزار میلیارد ريال دیگر به سرمایه یک هزار و 200 میلیارد ريالی گذشته افزود.

تصمیمی جذاب در «مادیرا»

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: