May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۵۸۲
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
0
مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: کارکنان حوزه درمان مراکز درمانی تامین اجتماعی در این استان با کار جهادی در دوران شیوع کرونا خدمات خالصانه ای به بیماران ارائه دادند.

تلاش جهادی کادر درمانی تامین اجتماعی خراسان جنوبی در مقابله با ویروس کرونا

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، دکتر فرزاد فیروزی اظهار داشت: در بازه زمانی شیوع کرونا از اسفند ماه سال گذشته تاکنون تمامی مراکز درمانی تامین اجتماعی خراسان جنوبی در مرکز استان و سایر شهرستان های نهبندان، طبس، فردوس و قائن همزمان با مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی به ارائه خدمات پرداختند.

 

وی افزود: این مراکز با کار خالصانه و جهادی به مردم استان در شرایط دشوار و بحرانی، خدمات رسانی کردند.

 

دکتر فیروزی در تشریح عملکرد مجموعه درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی گفت: در مرکز استان، بیمارستان حضرت ابوالفضل(ع) و بیمارستان شهید دکتر رحیمی بیرجند از ابتدای شروع اپیدمی کرونا 735 بیمار حاد تنفسی را پذیرش کرده اند که از این تعداد 473 بیمار سرپایی درمان و 262 بیمار نیز بستری شده اند.


وی با بیان اینکه از این تعداد مراجعه کننده تست کرونای 55 بیمار مثبت قطعی شده بود، افزود: این بیماران بطور متوسط دو و نیم روز در بیمارستان بستری بوده اند و 44 بیمار مثبت به کرونا پس از انجام اقدامات اولیه به بیمارستان ولی عصر(عج) منتقل شده اند.


دکتر فیروزی با اشاره به آمار بالای عملکرد واحدهای درمانی تامین اجتماعی در استان خراسان جنوبی گفت: مراکز درمانی تامین اجتماعی شامل 2 بیمارستان و 4 درمانگاه شهرستانی طی 3 ماه اسفند سال 98 و فروردین و اردیبهشت ماه جاری، مجموعا حدود 500 هزار رکورد خدمتی ارائه داده اند و بار سنگینی را از دوش مراکز درمانی دانشگاهی برداشتند.


مدیر درمان تامین اجتماعی خراسان جنوبی ضمن تقدیر از دست اندرکاران بهداشت و درمان خصوصا شاغلین مراکز درمانی تامین اجتماعی سطح استان خاطرنشان کرد: مدافعان سلامت با از خودگذشتگی و ایثار حافظ سلامت و آرامش خاطر هم میهنان هستند. از اینرو همه باید قدردان زحمات و تلاش های بی دریغ آنان باشیم.


وی تصریح کرد: یکی از راه های قدردانی از این عزیزان رعایت نکات بهداشتی و خصوصا فاصله اجتماعی در کنار همبستگی و همدلی مردم است تا مانع انتشار ویروس کرونا شویم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: