May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۲۵۸۵
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸
0
شماره تازه از دور جدید انتشار هفته نامه آتیه‌نو امروز شنبه ۲۴ خرداد در شانزده صفحه منتشر شد."سربازان تست"؛ گزارش اصلی این شماره است که به ماجرای دو سرباز سفید پوش که برای ارزیابی سلامت عشایر کوه‌به‌کوه به سیاه‌چادرها می‌روند، پرداخته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، یازدهمین نشست دیده‌بان رفاه و تامین اجتماعی با موضوع تاثیر کرونا بر سازمان تامین اجتماعی با حضور دکتر سالاری در موسسه عالی پژوهش، گزارش مراسم رونمایی از اجرای پروتکل پیشگیری از کرونا در هلدینگ گردشگری تامین اجتماعی، گزارشی از آغاز پرداخت وام کرونا به بنگاه‌های آسیب دیده، گزارش میدانی از شرایط کارگران ساختمانی خوزستان در روزهای کرونایی، کمپین پلاستیک برای تسخیر زمین و گزارش تصویری "هبوط در آتش" که روایتگر کارگرانی است که در دل آتش و آفتاب هیچ گاه دست از تلاش بر نمی‌دارند؛ از جمله مطالب این شماره است‌.

 

همچنین در این شماره گفت‌و‌گوهایی با محمد عطاردیان، رئیس کانون عالی انجمن های صنفی کارفرمایان ایران و بازخوانی تجربیات او در کارآفرینی، اصغر نوری کارگردان و نمایشنامه‌نویس درباره شرایط این روزهای تئاتر و فرهود صفرزاده نویسنده پژوهشگر تاریخ موسیقی درباره جایگاه موسیقی اجتماعی در تاریخ ایران را می‌خوانید.

 

"به سوی سرزمین آشتی" یادمانی است برای سیروس مشفقی، شاعر و سینماگری که دغدغه اجتماعی داشت و روایتی شنیده نشده از "البرز" داوطلب اطفای حریق جنگل‌های زاگرس نیز از دیگر مطالب خواندنی این هفته است‌.

 

همچنین، محمد الهیاری رئیس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد درویش فعال محیط زیست و عضو هیات علمی موسسه تحقیقات جنگل، جواد حیدریان روزنامه‌نگار و فعال محیط زیست و مریم داوودی مجد یادداشت‌های این شماره را نوشته اند.

 

آتیه‌نو در این شماره آخرین اخبار و مطالب مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان تامین اجتماعی و نیز دانستنی‌هایی مفید برای بیمه‌‌شدگان و بازنشتگان تامین اجتماعی را به اشتراک گذاشته است.

 

هفته نامه «آتیه نو»، به صاحب امتیازی موسسه فرهنگی و هنری آهنگ آتیه وابسته به سازمان تامین اجتماعی، نخستین نشریه تخصصی رفاه و تامین اجتماعی است که دور جدید آن به مدیرمسوولی فرشاد نوروزپور، سردبیری علی دهقان و مدیریت هنری سیدعلیرضا میرزامصطفی، شنبه ها منتشر می شود و مخاطبان می توانند علاوه بر نسخه چاپی، آن را به صورت آنلاین از طریق وبسایت جدید نشریه مطالعه کنند.

شماره 232هفته نامه آتیه نو منتشر شد

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: