May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۳۱۸۷
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵
0
احمدعلی موهبتی اظهار کرد: بیمه بازسازی و تجهيز ۵۰۰ هزار خانه روستايي در مقابل حوادث و بلاياي طبيعي توسط بانک قرض‌الحسنه مهر ايران، اقدامي بي‌نظير و بي‌بديل بود.

بیمه خانه‌های روستایي توسط بانک مهر ايران، اقدامي بي‌نظير بود

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز احمدعلی موهبتی، استاندار سيستان و بلوچستان که در مراسم رونمايي از بيمه ۵۰۰هزار خانه روستايي از سوي بانک قرض‌الحسنه مهر ايران حضور يافته بود، در يادداشتي، بيان کرد:

«خداوند را شاکرم که به نمایندگی از طرف مردم شریف استان سیستان و بلوچستان در سي‌و‌يکم خرداد ۱۳۹۹ در مراسم رونمايي از يک اقدام بي‌نظير و بي‌بديل كه توسط بانك قرض‌الحسنه مهر ايران تحت عنوان بيمه بازسازي و تجهيز ۵۰۰هزار خانه روستايي در مقابل حوادث و بلاياي طبيعي كه از محل اعتبارات تبليغاتي بانك انجام شده بود، حضور يابم. اقدامي كه در تراز آرمان‌هاي انقلاب اسلامي بوده و ضمن اجراي دستورات اسلامي درباره قشر محروم روستايي به‌ويژه استان‌هاي محروم كشور، براي دلداگان جمهوري اسلامي اميدآفرين و براي دشمنان مأيوس كننده است. خداوند از همه دست‌اندركاران قبول كند.»

موهبتی پیش از این نیز در نامه‌‌اي خطاب به مرتضي اکبري، مديرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ايران نوشته بود: «پويايي، توسعه، ترقي و تعامل جامعه اسلامي مديون و مرهون انسان‌هايي فرهيخته، آگاه و خردمندي است که همواره خرسندي حق‌تعالي به بندگانش را سرلوحه كار خويش قرار داده‌اند.

در این راستا، برنامه ارزنده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در خصوص بیمه حوادث روستاهای استان سيستان و بلوچستان که در نتيجه آن بالغ بر ۳۲۵هزار خانه روستايي بيمه شده است، اقدامي ارزشمند و ماندگار براي ايجاد آرامش خاطر در ميان روستاييان عزيز اين استان به شمار مي‌آيد. اين امر قطعاً کمک شايسته‌اي در راستاي صيانت از خانواده‌هاي روستايي در مقابل بلاياي طبيعي و جبران خسارت‌هاي ناشي از آن خواهد بود.

بدین وسیله به‌مصداق حدیث شریفه «من لم يشکر المخلوق لم يشکر الخالق» از اقدام انسان‌دوستانه و بي‌بديل بانک قرض‌الحسنه مهر ايران و همچنين تفکر والاي جناب عالي به‌عنوان مدير ارشد آن مجموعه كه براي نخستين بار در كشور پيشگام بيمه حوادث خانه‌هايي روستايي شده است، تقدير و تشكر به عمل مي‌آيد. از درگاه ايزد منان مزيد توفيقات براي خدمتي سرشار از شور و نشاط و مملو از توكل الهي به منظور رشد و شكوفايي ايران اسلامي مسئلت دارد. و شكرالله سعيهم.»

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران که رسالت خود را پرداخت تسهیلات خرد به اقشار کمتر برخوردار جامعه تعریف کرده، در طول سال‌های گذشته همواره كوشيده تا در عرصه مسئوليت اجتماعي نيز نقشي پررنگ ايفا كند.

مرتضی اکبری، مدیرعامل بانک مهر ایران در پيامي به کاركنان اين بانك اظهار كرد: اينكه امروز مي‌توانيم در عرصه مسئوليت اجتماعي حضوري جدي داشته باشيم و دردي از دردهاي هموطنان خود بكاهيم، مديون تلاش‌هاي كاركنان بانك مهر ايران است. اگر تلاش‌هاي همكارانم در سراسر كشور نبود و تصميمات مديريت بانك اجرايي نمي‌شد، امروز بانك مهر ايران نمي‌توانست به‌پشتوانه دستاوردهاي خود، فعاليت‌هايي را انجام دهد كه در حوزه مسئوليت اجتماعي سازمان طبقه‌بندي مي‌شود. تقدير از مجموعه بانك مهر ايران و مديريت آن، در حقيقت تقدير از كاركنان پرتلاش بانك است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: