April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۳۱۸
۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹
0
نشست تخصصی مدیران صنعت لبنیات در خبرگزاری ایسنا با حضور عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران(پگاه) در خبرگزاری ایسنا برگزار شد.

نشست تخصصی صنعت لبنیات با حضور مدیر عامل صنایع شیر ایران برگزار شد

 

به گزارش پول نیوز در این نشست رسانه ای که با حضور مدیرعامل پگاه، مدیرعامل انجمن صنایع لبنی و مدیران دو شرکت دیگر برگزار شد، مباحث مرتبط با این صنعت بررسی و تحلیل شد.

برپایه این گزارش، در این نشست، مباحثی چون قیمت گذاری لبنیات، سلامت محصولات، صادرات شیرخشک و برنامه‌های تولید کیفی در کشور بررسی و پاسخ داده شد.

عبداله قدوسی با اشاره به جایگاه شرکت صنایع شیر ایران در تامین اقلام کیفی و سلامت محور توضیح داد: با تلاش شرکت‌های متعدد در صنعت لبنیات، هم اکنون این صنعت خودکفاست و توانسته در حوزه صادرات هم نقش موثری داشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه تا سال ۱۳۸۰ حدود ۴۰۰ میلیون دلار واردات در این حوزه داشته ایم افزود: افتخار این صنعت است که مردم هم اکنون حق انتخاب محصولات سالم و فراسودمند را دارند و این صنعت توانسته نمودار سلامت را در کشور ارتقا دهد.

گفتنی است در این جلسه که به زودی مشروح آن منتشر خواهد شد، مسائل متعددی مطرح شد و حاضران توضیحاتی در این خصوص ارائه دادند.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: