کد خبر: ۳۳۴۵۳۰
۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳
0
هدایای مقام معظم رهبری توسط بانک انصار به دانش آموزان دبستان ابتدایی روستای حسین آباد جنگل از توابع شهرستان نیشابور اهدا شد.

هداياي مقام معظم رهبري توسط بانک انصار به دانش‌آموزان مناطق محروم خراسان رضوی اهدا شد

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز در مراسمی که با حضور عبدالرضایی مسئول قرارگاه محرومیت زدایی وحمایت های اجتماعی بانک انصار و مدیریت شعب استان خراسان رضوی و چند تن از مسئولین محلی شهرستان های عشق آباد و نیشابور بر پا شده بود، هدایای مقام معظم رهبری در پاسخ به دل نوشته های 34 دانش آموز دختر وپسر این دبستان به آنان اهدا شد.

بر اساس این گزارش میرزایی مدیریت شعب استان، در سخنانی ضمن برشمردن نکاتی از این دل نوشته ها که توسط این دانش آموزان به محضر مقام معظم رهبری ارسال شده بود، این اقدام را نشانه روح پاک وارادت خالص این دانش آموزان به مقام عظمای ولایت دانست.

همچنین در پایان این مراسم که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شده بود، با توجه به محرومیت شدید این روستا، اقلام غذایی بین خانواده های این روستا توزیع شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: