April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۴۸۹۴
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۶
0

تا پایان سال سئو سایت خود را متحول کنید!

 

به گزارش پول نیوز، سئو سایت تکنیک های زیادی داشته که هر کدام قسمتی از وب سایت شما را به بهترین شکل ممکن بهینه سازی می کند. شناسایی تکنیک هایی که در مدت زمان محدود سئو وبسایت شما را دچار تغییر و تحول کند، شاید کمی دشوار باشد.

در سئو ترفندهایی وجود دارد که به سادگی تغییرات زیادی را در رتبه شما در نتایج گوگل و بازدید وب سایت ایجاد می کند. تکنیک هایی که کارشناسان سئو با بررسی سایت های بزرگی مانند دیجی کالا، دیوار، نیوسئو و ... به این موارد مهم دست پیدا کرده اند.

این برندهای بزرگ در بیشتر تکنیک های سئو با یک دیگر تشابهاتی داشته که شاید جالب باشد شما هم بدانید تا همانند این برندهای، تغییرات بزرگی را در مدت زمان مشخص در سایت خود ایجاد کنید. مطالبی که در ادامه شرح می دهیم برگرفته از تخصص بزرگان مشاوره سئو سایت است.

اما واقعا سایت های بزرگ از چه تکنیک هایی برای بهبود سئو سایت خود استفاده می کنند؟

کدام نکات از نظر اساتید بزرگ سئو سایت بیشترین کاربرد را دارد؟

در ادامه تکنیک های کاربردی که توسط اساتید سئو در دنیا برای ایجاد تغییراتی بزرگ در وب سایت ارائه شده است، را برای شما شرح می دهیم.

بهترین شکل بهینه سازی ریسپانسیو را پیاده سازی کنید

اکنون سال هاست که موضوع موبایل فرندلی برای گوگل اهمیت ویژه ای پیدا کرده است. به همین جهت گوگل برای سایت هایی که به این موضوع یعنی ریسپانسیو بودن وب سایت خود اهمیت می دهند، امتیازات ویژه ای در نظر گرفته است. استفاده از موبایل و جستجو در دنیای اینترنت با این دستگاه خیلی بیشتر از قبل رونق پیدا کرده است.

به همین دلیل شما باید به نکات مهم ریسپانسیو بودن صفحات که از زیرمجموعه های بهینه سازی سورس سایت است، توجه ویژه ای داشته باشد. خیلی از مدیران کسب و کارهای بزرگ با شرکت در مشاوره سئو به این نکته مهم رسیده اند که بهینه سازی وب سایت برای موبایل چقدر اهمیت دارد.

 

تا پایان سال سئو سایت خود را متحول کنید!

 

سرعت سایت یک اصل مهم در افزایش بازدید سایت

بر اساس بررسی های انجام شده، سرعت سایت در حالتی برای کاربران جذاب باشد، یک استاندارد مشخص دارد. اگر این سرعت سایت ها از این استاندارد مشخص کمتر باشد، وب سایت به بهترین محتوا و محصولات اصلا برای کاربر جذابیت نخواهد داشت. ابزارهایی برای تست سرعت سایت وجود دارد که با وارد کردن آدرس سایت در Address Bar آن متوجه می شوید که سرعت سایت شما تا چه حد استاندارد است و چه عواملی در کدها و بخش های مختلف سایت، سرعت را کاهش داده است. در همین راستا نیز راهکارهایی برای بهبود سرعت سایت نیز توسط این ابزار ارائه می شود. دوتا از مهم ترین ابزار تست سرعت دنیا عبارت اند از:

  1. page speed insight
  2. GTmetrix

نکته بسیار مهم: طراحی ریسپانسیو و سرعت سایت مهم ترین فاکتورها در بهینه سازی سورس سایت است.

تولید محتوا مهم ترین عامل جذب کاربر

همین مقاله ای که ما برای شما تولید کرده ایم اگر شما را جذب سئو سایت کند، یعنی به قدری با کیفیت و جذاب بوده است که شما را مجاب به استفاده از خدماتی که ارائه می دهیم، کند. این ساده ترین راهی بود که من به شما نشان دهم که تولید محتوا چقدر می تواند برای شما کاربردی باشد. امروزه سایت های زیادی همانند نیوسئو فقط با تولید محتوا انبوهی از کاربران را به سمت خود جذب کرده اند. در ادامه نتایجی که تولید محتوای با کیفیت و واقعی برای شما خواهد داشت را شرح داده ایم:

  1. افزایش شگفت انگیز بازدید وبسایت
  2. افزایش باور نکردی فروش محصولات و خدمات سایت
  3. افزایش فاکتور Time on site و page view که برای گوگل اهمیت زیادی دارد
  4. و ...

دوره های آموزش سئو وب سایت نیوسئو درباره این سرفصل توضیحات زیر را ارائه داده است:

آموزش تولید و سئو محتوا به عنوان پرطرفدارترین سرفصل از تمام سرفصل های دوره آموزش سئو حرفه ای و دیجیتال مارکتینگ مطرح بوده و بازار بسیار مطلوبی در سراسر جهان و مخصوصا ایران دارد. علاوه بر موضوع مذکور از متخصصین تولید و سئو محتوا، همواره به عنوان موثرترین افراد در تیم سایت های بزرگ و مشهور نام برده می شود.

 

تا پایان سال سئو سایت خود را متحول کنید!

 

ساخت استراتژی کارساز برای لینک سازی داخلی خود

اگر لینک سازی داخلی با قواعد خاص خود و با توجه به نکات اساسی آن انجام بگیرد، برای شما نتایج شگفت انگیزی خواهد داشت. یک استراتژی لینک سازی داخلی به صورت کاملا اصولی باید با توجه به اهمیت صفحات و در نظر گرفتن برترین و پربازده ترین صفحه سایت صورت بگیرد. لینک سازی داخلی ارتباط بین صفحات را ایجاد کرده و باید به گونه باشد که کاربران بهترین دسترسی را به صفحات مختلف داشته باشند.

انتخاب تخصصی و حرفه ای کلمات کلیدی سایت

مشاوره سئو در رابطه با تحقیق کلمات کلیدی نکات ویژه ای را به شما خواهد گفت. اگر انتخاب کلمه کلیدی به درستی صورت نگیرد قطعا شما با مشکلات زیادی روبرو می شوید. چون اصل و اساس سئو سایت بر پایه نوع کلمه کلیدی است که شما انتخاب می کنید. به گفته برخی از کارشناسان سئو، بهینه سازی سئو بر اساس کلمات کلیدی هدف وب سایت صورت می گیرد. در نتیجه از اهمیت زیادی برخوردار است.

آیا همین تکنیک ها متحول ساختن کسب و کار کافیست؟

این تکنیک ها یا هر تکنیک دیگر اگر به صورت برنامه ریزی شده و هدفمند و البته با توجه به اصول آن به کار گرفته شود، قطعا سودآوری های زیادی را برای شما به همراه خواهد داشت. شما بهترین و ناب ترین رویاهایتان را با این تکنیک های می توانید رقم بزنید. سئو سایت یک ابزار برای تحقق رویاهای شماست.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: