کد خبر: ۳۳۵۰۱۶
۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۹
0
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اعمال مالیات بر عایدی مسکن موجب خواهد شد انگیزه سوداگری در بازار مسکن کاهش یابد و در نتیجه منجر به جلوگیری از افزایش قیمت نامتعارف آن می‌شود.

 

مالیات بر عایدی مسکن منجر به کاهش انگیزه سوداگری در بازار می شود

به گزارش پول نیوز محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی درخصوص طرح جدید مجلس درباره مالیات برعایدی مسکن گفت: طرح مالیات بر عایدی مسکن با هدف حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری مولد، کاهش نوسانات قیمت مسکن و جلوگیری از افزایش قیمت ناگهانی آن‌ به وسیله کمیسیون اقتصادی مجلس درحال تهیه و تدوین است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین دلایل و هدف‌گذاری‌های طرح مذکور متعادل کردن بازار مسکن در کشور است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره اهمیت مالیات بر عایدی سرمایه در بخش مسکن گفت: مالیات برعایدی سرمایه در بخش مسکن، قطعا در کاهش قیمت خرید و اجاره مسکن تاثیرگذار است. تلاش خواهیم کرد به زودی طرح مذکور را به صحن علنی مجلس بیاوریم.

وی اضافه کرد: اعمال این مالیات موجب خواهد شد انگیزه سوداگری در بازار مسکن کاهش یابد و در نتیجه منجر به جلوگیری از افزایش قیمت نامتعارف آن می‌شود.

 

منبع: فارس

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: