May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جزئیات جشنواره همراهان ماندگار؛
کد خبر: ۳۳۵۵۸۱
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۱
0
در شرایطی که شیوع ویروس کرونا وضعیت کسب و کار‌ها در کشور را تحت تاثیر قرار داده و به تبع آن وضع معیشت برخی از اقشار جامعه در شرایط چندان مطلوبی قرار ندارد، بیمه البرز حامی و پشتیبان مردم قرار گرفته و بیمه نامه‌های مختلف را به صورت اقساطی و با شرایط ویژه در اختیار بیمه گذاران قرار می‌دهد.
بیمه البرز در کنار شماست!
به گزارش پول نیوز، از آنجایی که محیط زندگی ما سرشار از ریسک است، شرکت‌های بیمه با فلسه وجودی جبران زیان مالی وارده ناشی از ریسک، در کنار ما قرار می‌گیرند. به عبارتی، بیمه ابزاری برای جبران مالی زیان یا خسارت وارده است بنابراین صنعت بیمه به عنوان پشتوانه‌ای برای کشور و مردم جامعه فعالیت کرده و باعث می‌شود در شرایط بحرانی کمتر دچار خسارت شویم.

با این حال بخشی از مردم اعتقادی به صنعت بیمه ندارند و خود را در برابر حوادث طبیعی و غیر طبیعی قرار می‌دهند. در کشور ما جز بیمه شخص ثالث که اجباری محسوب می‌شود، بسیاری از مردم حتی رشته‌های دیگری از این صنعت را نمی‌شناسند و شاید هم مشکل اصلی آن ریشه در اقتصاد و میزان درآمد‌های مردم دارد.

از سوی دیگر با گسترش ویروس کرونا در کشور و تضعیف اقتصاد کسب و کارها، قدرت خرید مردم برای خرید بیمه نامه کاهش یافته است. به معنای دیگر در شرایط فعلی که مردم درگیر نیاز‌های اولیه خود هستند دیگر فکری به خرید بیمه نامه که نوعی نیاز ثانویه محسوب می‌شود، نمی‌کنند.

بر همین اساس شرکت بیمه البرز یکی از شرکت‌هایی است که در شرایط سخت اقتصادی حامی و پشتیبان مردم قرار گرفته و به مناسبت شصت و دومین سال فعالیت خود، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند به مدت ۱۰۰ روز از تخفیف ویژه و اقساط برای خرید بیمه نامه‌های درخواستی خود اقدام کنند.

از این رو مشتریان بیمه البرز که تا پنجم آبان ماه اقدام به خرید بیمه نامه از شرکت بیمه البرز کنند ضمن برخورداری از تخفیفات در نظر گرفته شده، می‌توانند در قرعه کشی بزرگ بیمه البرز هم شرکت کنند.

در جشنواره همراهان ماندگار بیمه البرز که ۱۳ آبان ماه برگزار خواهد شد، به ۶۲ نفر از مشتریان بیمه البرز که طی یکصد روز مذکور از بیمه البرز بیمه نامه خریداری کرده اند بر اساس امتیازبندی و به قید قرعه ۶۲ نیم سکه بهار آزادی اهدا خواهد شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: