در گفت و کو با پول نیوز مطرح شد:
کد خبر: ۳۳۵۸۴۶
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰
0
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: عامل مهمی که می تواند هفته خوبی را برای بازار بورس رقم زند، بحث گشایش اقتصادی است که رئیس جمهور و مجلس بر آن تأکید کردند.

محسن کرکه آبادی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با خبرنگار پول نیوز در خصوص تحلیل و پیش بینی بازار بورس اظهار داشت: بازار بورس در هفته گذشته بازاری بود که سهم های بزرگ اصلاحی شدند و سهم های بزرگ پالایشی، فلزی ها، فولادی ها کمی اصلاح شد.

کرکه آبادی بیان کرد: در بازار هفته گذشته یک سری تک سهم ها بودند که اصلاح نکردند و حتی مثبت هم خوردند و بانکی‌ها بزرگ ها را اصلاح کردند. مثلا در بانکی ها تک سهم پاسارگارد فرآیندی مثبت داشت و در فلزی ها سهم هایی نیز روند مثبت داشتند.

وی افزود: در روزهای آخر بازار هفته گذشته کم کم از منفی‌های بازار حتی در سهم بزرگ‌ها یک مقدار کاسته شد و به نوعی صف‌ها جمع و جور شد و عده ای توانستد در روز چهارشنبه به یک سری سهم هایشان برگردند یعنی صف هایشان جمع شود.

این کارشناس بازار سرمایه مطرح کرد: امروز باتوجه به افزایش قیمت دلار و اصلاحیات بازار در هفته گذشته به نظر می‌رسد این هفته ای که پیش رو است هفته مثبت و بهتری باشد.

کرکه آبادی تأکید کرد: برای این که بدانیم شاخص ۲ میلیون رد شده یا خیر باید شاخص تثبیت شود. یعنی امروز و یکشنبه زمانی است که ببینیم شاخص بالای ۲ میلیون تثبیت می شود یا این که مثل هفته گذشته به زیر ۲ میلیون بر می گردد .

وی مطرح کرد: شاخص بازار اگر دو میلیون را رد کند، هدف بعدی شاخص می تواند دو میلیون و ۵۰۰ باشد و در هفته پیش رو امکان دارد تک سهم ها مثبت بمانند و یک سری تک سهم های خوبی که ارزش دارند و از لحاظ بنیادی می ارزند رو به مثبت باشند.

این کارشناس بازار سرمایه خاطر نشان کرد: یک عامل دیگری که می تواند هفته خوبی را برای بازار رقم بزند، بحث گشایش اقتصادی است که رئیس جمهور و مجلس بر آن تأکید کردند و اگر دلار به زیر ۲۰ هزار تومان برسد شاید در بازار اصلاح کمی را داشته باشیم ولی خبر گشایش می تواند خبر خوبی باشد و به بازار کمک کند.

برچسب ها: بازار ، سهم ، بانکی‌ها ، بورس ، شاخص
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: