کد خبر: ۳۳۶۵۲۷
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۹
0
معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش از ساماندهی و ترمیم حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی، خبر داد.
به گزارش  پول نیوز، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره وضعیت بکارگیری معلمان غیررسمی شامل معلمان حق التدریس آزاد، خرید خدمات و سرباز معلم در سال تحصیلی آینده بیان کرد: در سال تحصیلی آینده ۵۸ هزار و ۱۰۰ معلم حق التدریس، ۱۶ هزار نیروی خرید خدمات آموزشی و ۳ هزار و۵۰۰ نیروی سرباز معلم در کلاس‌های درس مشغول خواهند شد.

استفاده از نیروهای بازنشسته در آموزش و پرورش اقتضایی است
او ادامه داد: استفاده از نیرو‌های بازنشسته را هم به در دستور کار داریم که اقتضایی است و سعی داریم بیشتر نیازمان را با حق التدریس شاغل و آزاد، سرباز معلم و مازاد تدریس معلمان مدارس به طور اقتضای در استان‌های مختلف بنا بر شرایط رفع کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش درباره تغییر وضعیت معلمان خرید خدماتی، اظهار کرد: برای تبدیل وضعیت این معلمان همچنین معلمان غیردولتی نه قانون و نه مجوزی داریم همچنین دولت هم هیچ تعهدی نسبت به این موضوع ندارد.

او تاکید کرد: اما برای ترمیم حقوق آن‌ها برنامه ریزی داریم که این گروه از معلمان در میزان دریافتی اختلاف معناداری نداشته باشد و در حال برنامه ریزی  برای این کار هستیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: