April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۶۵۹۹
۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
0
نماینده مردم اردبیل در مجلس در خصوص اوضاع و احوال بازار سرمایه تهران گفت: عدم مدیریت بازار بورس، آن را آسیب‌زا خواهد کرد.
به گزارش پول نیوز، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۹ مرداد قوه مقننه در تذکری شفاهی خطاب به دولت درباره وضعیت بازار بورس گفت: در ماه‌های اخیر شاهد حرکت بی‌سابقه جریان نقدینگی به سمت بازار سرمایه هستیم که رکود سایر بازارها از یک سو و سیاست‌های تشویقی دولت از سوی دیگر باعث جذب نقدینگی به این حوزه شد که باید صرف بخش تولید شود.

وی با تاکید بر اینکه عدم مدیریت بازار بورس آن را آسیب‌زا خواهد کرد، افزود: این شائبه وجود دارد که دولت در پی جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه است اما نباید سرمایه‌های مردم دستاویز این موضوع شده و باید به بخش تولید برسد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با تاکید بر اینکه نوسانات بازار سرمایه باعث آزار فعالان این حوزه شده است، ادامه داد: نوسان و ریسک، ذات بازار سرمایه و بورس است اما اخیرا این موضوع به دلیل ناهماهنگی دولت و مدیران بازار سرمایه و همچنین تصمیمات خلق الساعه و بدون منطق به وجود آمده و معاملات سهام را دچار اختلال کرده است.

بدری گفت: کاستی‌های بازار بورس و اختلال مستمر هسته بر خرید و فروش مردم اثر می‌گذارد بنابراین مردم تاوان سوءمدیریت مدیران شرکت فناوری بورس را می‌دهند، لذا ضروری است که زیرساخت‌های بورس تقویت شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: