کد خبر: ۳۳۶۶۷۲
۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
0
بررسی‌های میدانی از وضعیت املاک عرضه‌ شده در بازار معاملات مسکن پایتخت نشان می‌دهد اخیرا حجم املاک کلنگی عرضه در بازار به‌ ویژه در نیمه شمالی پایتخت افزایش پیدا کرده است.
به گزارش پول نیوز؛ اگر چه طی چندماه گذشته از سال جاری، شرایط بازارهای مختلف دارایی و همچنین تورم عمومی منجر به عقب‌نشینی مالکان املاک کلنگی از شرکت در پروژه‌های تخریب و مشارکت شده بود؛ اما حالا به نظر می‌رسد گروهی از مالکان این املاک، با سنجش شرایط سایر بازارها خود را برای بازگشت به بازار تخریب و نوسازی آماده کرده‌اند.

برخی مشاوران املاک در مناطق شمالی پایتخت عنوان می‌کنند: مالکان املاک کلنگی در این مناطق با استناد به این فرضیه که سرعت رشد در سایر بازارها از بازار سرمایه نسبت به چندماه گذشته کاهش پیدا خواهد کرد، شرایط را برای عرضه ملک خود به بازار مناسب ارزیابی کرده‌اند.

از این رو به گفته برخی از فعالان بازار مسکن، حجم فایل‌های کلنگی به ویژه در مناطق شمالی و میانی پایتخت افزایش پیدا کرده است.
برچسب ها: مالکان ، کلنگی ، املاک ، بازار ، مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: