May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
سر خط خبر ها
طی پیامی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش صورت گرفت :
کد خبر: ۳۳۶۹۳۵
۰۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۴
0
غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش طی پیامی، فرارسیدن هفته دولت را تبریک گفت.
در متن پیام تبریک مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش آمده است:
به نام خدا
هفته دولت یادآور فداکاری های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیا کننده روزهای پرشور خدمتگزاری، شهیدان بزرگ، رجایی و باهنر است. در کارنامه دولت هایی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی عهده دار وظایف مهم اجرایی در نظام جمهوری اسلامی بوده اند، یادگارهای ارزشمندی از تلاش ها و فداکاری های دولتمردان و حکایت همدلی آنان با مردم شریف و عزیز میهن اسلامی ثبت شده است.

انسانهای بلند همتی که با قدردانستن فرصت محدود خدمتگزاري، همه تلاش خود را صرف توسعه و پيشرفت كشور نموده و فراهم ساختن زمينه هاي عزت، بالندگي و سرافرازی روزافزون ایران اسلامي در عرصه هاي ملي و بين المللي را سرلوحه كار خود قرار دادند. خدمتگزارانی که در اين راه و به پشتوانه حمايت ، همراهي و اعتماد هموطنان عزتمند و تعامل سازنده و مؤثر با ساير قوا و اركان نظام، به دستاوردها و توفيقات ارزشمندي در عرصه هاي مختلف دست یافتند.

درجزیره کیش نیز درسال های اخیر ایجاد و تکمیل زیرساخت های توسعه صنعت گردشگری ، جذب سرمایه گذاری های کلان داخلی و خارجی و فعالیت شرکت های تولیدی و دانش بنیان قوت گرفته است. امسال هم آغازعملیات اجرایی و یا بهره برداری از چندین طرح عمرانی درحوزه های تجاری و گردشگری مبین تداوم چرخه رشد و توسعه همه جانبه  این منطقه آزاد تجاری – صنعتی و تثبیت جایگاه جزیره زیبای مرجانی کیش به عنوان قطب گردشگری کشور و منطقه است.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي گرانقدر عرصه تلاش و خدمتگزاري، فرا رسيدن هفته دولت را به همه دولتمردان و مسئولان سخت كوش و مديران ساعي و پرسنل زحمتكش دستگاه هاي اجرايي جزیره زیبای کیش تبريك و تهنيت عرض نموده، توفيق همگي آنان را در خدمت به مردم عزيز و تحقق اهداف متعالي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، از درگاه خداوند منان خواستارم.
                                                                                                           غلامحسین مظفری
                                                                                                    مدیر عامل سازمان منطقه آزادکیش

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: