با داشتن حداقل موجودی در بانک سینا،
کد خبر: ۳۳۷۷۷۲
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
0
بانک سینا در راستای قدردانی از سپرده گذاران و به منظور ایجاد افزایش مشارکت عمومی و گسترش قرض الحسنه، چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز را برگزار می‌کند.
منتشر نشود// جمعه// با داشتن حداقل موجودی در بانک سینا، برنده جشنواره قرض الحسنه این بانک شوید
به گزارش پول نیوز، در جشنواره بزرگ قرض الحسنه بانک سینا که دربرگیرنده حساب‌های افتتاح شده از ۱ مهر ماه سال ۱۳۹۸ تا پایان شهریور ماه سال ۱۳۹۹ است، جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه به برندگان آن اهدا خواهد شد.

جوایز چهارمین جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک سینا شامل ۵ جایزه ویژه ۱ میلیارد ریالی، ۳۵ کمک هزینه تامین مسکن هر یک به مبلغ ۳۵۰ میلیون ریال، ۳۵ کمک هزینه خرید خودرو ایرانی هر یک به ارزش ۲۵۰ میلیون ریال، ۳۵ کمک هزینه خرید کالای ایرانی هر یک به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال و میلیارد‌ها ریال جوایز نقدی دیگر است.

تمامی مردم برای مشارکت در این جشنواره و بهره مندی از جوایز آن می‌توانند نسبت به افتتاح و یا تکمیل موجودی حساب خود تا ۳۱ شهریور ماه جاری اقدام نمایند.

برای شرکت در قرعه‌کشی جوایز قرض‌الحسنه پس‌انداز منوط به حفظ حداقل موجودی ۱ میلیون ریال طی ۹۰ روز متوالی از تاریخ ۱ مهرماه ۱۳۹۸ تا پایان وقت اداری ۳۱ شهریور ۹۹ (۹۰ روز بعد از تاریخ آخرین‌مهلت برای افتتاح حساب یا تکمیل موجودی)، مفتوح بودن حساب و داشتن حداقل موجودی (۱ میلیون ریال) در روز برگزاری قرعه‌کشی و دارا بودن حساب‌های با کد ملی معتبر است همچنین هر ۵۰ هزار ریال در هر روز یک امتیاز محاسبه خواهد شد که با تکمیل و افزایش موجودی، مجموع امتیازات و شانس برنده شدن افزایش خواهد یافت.

آخرین مهلت افتتاح حساب جهت شرکت در چهارمین جشنواره قرعه کشی حساب‌های قرض الحسنه پس انداز این بانک، ۳۱ شهریور ماه سال جاری تعیین شده و تمامی دارندگان حساب‌های قرض الحسنه دارای حداقل ۱ میلیون ریال موجودی، در قرعه کشی این بانک شرکت داده خواهند شد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: