April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۹۶۳
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰
0
قیمت ارزان موشک‌های ایرانی چند سال است که در محافل بین المللی مورد بحث و بررسی است.
قیمت موشک‌های ایرانی چه قدر است؟
به گزارش پول نیوز، قدرت موشکی ایران از پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون یکی از دستاورد‌های بزرگ کشورمان در عرصه قدرت دفاعی کشور است. نقطه آغاز این قدرت و دستاورد‌ها را می‌توان شروع جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه کشورمان در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست.

جمهوری اسلامی ایران از ابتدای انقلاب تاکنون با استفاده از دانش بومی و متخصصان جوان توانسته از علم روز دنیا در صنایع دفاعی به ویژه صنایع موشکی استفاده کند. همین امر موجب شده است تا ایران در حوزه دفاعی پیشرفت‌های بسیاری داشته باشد و موشک‌ها و تجهیزات پیشرفته‌ای را معرفی و رونمایی کند.

دشمنان که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا کنون با اعمال تحریم‌های ضالمانه به دنبال فشار به ملت ایران هستند سعی دارند که قدرت دفاعی ایران که یکی از مولفه‌های اقتدار ایران در منطقه غرب آسیا و جهان است را پای میز مذاکره برده تا آن را از ایران خلع کنند.

یکی از مواردی که دشمنان بر روی آن مانور می‌دهند هزینه‌ای است که ایران برای موشک‌های خود انجام می‌دهد و می‌گویند که ایران هزینه بسیاری را برای صنایع دفاعی خود به ویژه صنایع دفاعی انجام می‌دهد؛ در صورتی که مقامات ایرانی بار‌ها اعلام کرده اند که هزینه موشک‌های ایرانی یک دهم نمونه‌های خارجی این موشک هاست.
 
قیمت موشک‌های ایرانی چه قدر است؟
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: