April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
به دستور رييس جمهور و با تأمين مالی بانک صنعت و معدن؛
کد خبر: ۳۳۷۹۹۷
۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۴
0
شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به دستور رييس جمهور و با تسهيلات بانك صنعت و معدن از محل منابع صندوق توسعه ملي و منابع داخلي اين بانك، روز بيستم شهريورماه سال 99 و با حضور رزم حسینی استاندار استان، عسکری عضو هیات مدیره بانک صنعت و معدن و اسدی و ولی الهی اعضای هیات عامل این بانک و به دستور رییس جمهور بصورت مجازی به بهره برداری رسيد.

شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم به بهره برداری رسيدبه گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، شرکت کاشی و سرامیک تندیس ابریشم با ظرفيت اسمي توليد ۱۵ ميليون متر مربع در سال با تسهيلات ثابت ارزي 22 ميليون و 771 هزار يورو و 175 ميليارد ریال تسهيلات ثابت و 150 ميليارد ريال تسهيلات سرمايه در گردش اين بانك به بهره برداري رسيد.


بيژن اسدي معاون نظارت حقوقي و وصول مطالبات بانك صنعت و معدن با اظهار خرسندي از به بهره برداري رسيدن اين طرح بزرگ توليد كاشي و سراميك در استان خراسان رضوی عنوان داشت: با بهره برداری از اين واحد توليدي برای ۵۶۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می شود.


وي بيان داشت: این طرح صنعتی با توجه به احداث در منطقه ویژه اقتصادی سرخس و دستيابي به بازارهای آسیای میانه و كشورهاي افغانستان و پاكستان و امكان صادرات محصول به اين مناطق، مي تواند ارز آوری مناسبي برای كشور به همراه داشته باشد.


اسدي تصریح کرد: با توجه به اینکه كاهش هزینه حمل و بهای تمام شده كالا به دليل احداث اين واحد تولیدی در مبادی خروجی کشور، يك مزيت اقتصادي براي آن به شمار مي رود، احداث این واحد در منطقه ویژه اقتصادی سرخس سبب افزايش رقابت پذيري محصولات اين واحد صنعتي خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: