کد خبر: ۳۳۸۰۳۵
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۳
0
کشتی‌آرای با تأکید براینکه آینده قیمتی در بازار قابل پیش بینی نیست از افزایش ۸۸۰ هزار تومانی قیمت سکه در ۷ روز خبر داد و گفت: حباب سکه ۷۰۰ هزار تومان است.

رشد 880 هزار تومانی سکه در یک هفته

 

به گزارش پول نیوز، محمد کشتی آرای درباره وضعیت بازار طلا و سکه در روز جاری، اظهار داشت: قیمت طلا و سکه به دلیل افزایش قیمت ارز در بازار افزایش چشم‌گیر داشته و روال قیمتی در ساعات و روزهای آتی قابل پپیش بینی نیست.

وی با بیان اینکه قیمت سکه نسبت به صبح امروز 170 هزار تومان افزایش یافته است، گفت: قیمت سکه از 11 میلیون و 300 هزار تومان شنبه هفته قبل با 880 هزار تومان افزایش به 12 میلیون و 180 هزار تومان در ساعت 12:15 امروز (شنبه) رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر درباره وضعیت خرید و فروش سکه در بازار نیز گفت: تقاضا برای خرید سکه عادی است و مانند دفعات قبل هجوم سرمایه ها را در این بخش نداریم.

وی افزود: البته طی یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید سکه کمی افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است؛ حباب سکه هم اکنون 700 تا 720 هزار تومان است.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: