رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس:
کد خبر: ۳۳۹۰۲۲
۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۷
0
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: سهامداران نگران ریزش‌های اخیر شاخص و قیمت‌ها نباشند؛ چون بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی خواهد شد.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس: بورس دوباره صعودی می‌شود
به گزارش پول نیوز، محمدرضا پورابراهیمی در مراسم گرامیداشت روز صنعت و معدن در استان کرمان، گفت: هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس، لایحه حذف قانون منع ارزش افزوده را تصویب و به صحن علنی مجلس می‌دهد تا با نهایی شدن قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و با این دو اقدام اساسی، ۹۰ درصد مشکلات واحد‌های تولیدی و شامل حوزه‌های بانکی، بیمه‌ای، مالیاتی و عدم ثبات قیمت‌ها حل شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین با توجه به سهم ۹۰ درصدی بانک‌ها در تحریم‌های اقتصادی، اصلاح قانون بانکداری در دستور کار قرار گرفته است.

این نماینده مجلس با اشاره به طبیعی بودن نوسان قیمت‌ها در بازار سهام، افزود: در این میان هر روز بیش از هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی ایجاد می‌شود که می‌توان از طریق فرابورس، همه مشکلات شرکت‌ها را مرتفع کرد؛ بنابراین سهامداران نگران ریزش‌های اخیر شاخص و قیمت‌ها نباشند. چون بهای سهام شرکت‌ها دوباره صعودی خواهد شد.

پورابراهیمی درباره علت مخالفت مجلس با عرضه اوراق سلف نفتی دولت هم توضیح داد: ایجاد ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اوراق سلف نفتی از جنس استقراض بود و سقف استقراض را در قانون برنامه و بودجه به هم می‌زند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: