April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۳۶۳
۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱
0
مدیرعامل بانک کشاورزی با هدف تعامل،دیدار و آگاهی از آخرین وضعیت و پیشرفت برنامه ها، صبح روز یکشنبه بیست و هفتم مهرماه از برخی ادارات حوزه فناوری و توسعه خدمات نوین بانکی بازدید و با مدیران وکارکنان این ادارات دیدار و گفت وگو کرد.

توسعه و استفاده از ظرفیت های سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی

 

به گزارش  گروه بانک و بیمه پول نیوز ، روح اله خدارحمی در این دیدار با حضور در جمع کارکنان بخش سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی برتوسعه و استفاده از ظرفیت های این سامانه تأکید کرد.

وی در این دیدار سامانه بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی را تجربه ای موفق و ارزشمند دانست و خواستار دقت و سرعت در انجام امور ،ایجاد هماهنگی، پرهیز از شتابزدگی،رعایت استانداردها و بهره برداری حد اکثری از زیرساخت های به وجود آمده شد.

بر اساس این گزارش،بازارگاه محصولات و نهاده های کشاورزی، سامانه عرضه بهینه، استاندارد و مستقیم نهاده های کشاورزی در محیطی مدیریت شده برای دسترسی آسان خریداران و بهره برداران نهایی به محصولات کشاورزی با قیمت مصوب و مدیریت شده است و بر اساس هماهنگی های به عمل آمده با وزارت جهاد کشاورزی، در قالب این سامانه مبادلات نهاده های کشاورزی(ذرت،جو،کنجاله) بین وارد کنندگان با خریداران و بهره برداران نهایی، با سهولت بیشتری انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: