کد خبر: ۳۴۱۶۹۰
۲۴ آبان ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۶
0
«درهآور» قصد دارد برای انجام پروژه‌های خود از محلی نه چندان جذاب افزایش سرمایه دهد.
به گزارش پول نیوز، شرکت دارویی ره‌آورد تامین در نظر دارد اندکی بر سرمایه 200 میلیارد ریالی بیافزاید.

بر اساس گزارش توجیهی هیات مدیره که به تصویب حسابرس شرکت نیز رسیده، قرار است از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، مبلغ 50 میلیارد ریال معادل 25 درصد افزایش سرمایه انجام شود و سرمایه این شرکت داروساز به 250 میلیارد ریال برسد.

هدف «درهآور» از این اقدام، انجام پروژه RT.FILM است؛ با توجه به افزایش مصرف دارو، نیاز به تولید روکش‌های دارویی در ایران شدیدا احساس می‌شودم بنابراین، شرکت دارویی ره آورد تامین با سابقه تولید انحصاری 6 ساله انواع روکش‌های قرص، بهترین گزینه از میان شرکت‌های ایرانی جهت تولید نیاز مصرف روکش‌های دارویی است.

به سرانجام رسانیدن این پروژه از خروج 6.3 میلیون دلار ارز جلوگیری می‌کند و عایدی مناسبی برای این شرکت به دنبال خواهد داشت.

برآوردهای مالی انجام شده، مبلغ سود خالص سالیانه را 202 میلیارد ریال پیش بینی می‌کند. راه اندازی این پروژه اثر خود را در فصل آخر سال 1400 روی سودآوری «درهآور» نشان می‌دهد و پیش بینی می‌شود با انجام افزایش سرمایه و تکمیل این طرح، سود خالص آن سال به 210 میلیارد ریال برسد و در غیر این صورت، رقمی‌معادل 174 میلیارد ریال به بار خواهد نشست.

شایان ذکر است که هیات مدیره برای سال 99 برآورد سود خالص 145 میلیارد ریالی دارد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: