کد خبر: ۳۴۳۷۳۰
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
0
اتاق بازرگانی ایران، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

موفقیت بانک سامان در کسب تندیس زرین رضایتمندی مشتری

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، اتاق بازرگانی ایران، پس از ارزیابی کیفی شاخص‌های مدیریت شکایات، بهاء خدمات، سطح رضایتمندی، برندسازی و مدیریت ارتباط با مشتری، وفاداری مشتری و برخورد متعهدانه مشتری نسبت به سازمان، تندیس زرین رضایتمندی مشتری در سال 99 را به بانک سامان اهدا کرد.

گفتنی است، در سال گذشته نیز، بانک سامان توانسته بود رتبه نخست شاخص رضایتمندی مشتریان را از استانداری تهران کسب کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: