کد خبر: ۳۴۵۴۹۵
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
0
در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و بررسی عملکرد مديريت شعب استان‌ قزوين، عيسي امامي عضو هيأت مديره بانک مهر ايران به همراه احسان غلامي رييس اداره کل سازمان و برنامه‌ريزي اين بانك ضمن بازديد از شعب اين استان در جلسه مشترك رؤساي شعب و دواير ستادي شركت كردند.

نشناختن فرصت‌ها و تهدیدات آفت سازمان پویا و چابک استبه گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز،  در این بازدید دو روزه امامي از ۱۰ شعبه استان بازديد و ضمن بررسي عملکرد و ارزيابي فعاليت‌هاي صورت گرفته، راهکارهاي لازم در خصوص ارتقاي کمي و كيفي خدمات بانك را به مشتريان را ارائه كرد.

امامی در جلسه مشترک رؤسای شعب و دوایر ستادی، بر اشراف همه همکاران در استفاده از برنامه عملياتي بانک به ‌منظورکنترل جايگاه شعبه و مقايسه عملكردي با ساير شعب هم‌درجه در كشور و همچنين استفاده مرتب از همه سامانه‌ها تأكيد داشت.

وی عدم آگاهی، نداشتن تسلط و تحلیل و همچنین نشناختن فرصت‌ها و تهديدات را آفت سازمان‌هاي پويا و چابک برشمرد.

عضو هیأت مدیره بانک مهر ایران ضمن ارج نهادن به تلاش‌های مديريت شعب استان قزوين در جانمايي شعب تازه تأسيس و انتخاب افراد باانگيزه از تلاش‌هاي مثبت همکاران در کسب رتبه چهارم در برنامه عملياتي و عبور منابع استان از مرز ۸هزار ميليارد تقدير کرد.

وی تصریح کرد: دستیابی به اهداف و برنامه‌هاي ترسيمي بانک، مستلزم شناخت و شناسايي موقعيت فعلي است که اين برنامه به‌خوبي و به‌صورت روزانه موقعيت هر استان و هر شعبه را در مقايسه با استان و شعب ديگر در حوزه‌هاي مهم تجهيز منابع، نسبت مصارف به منابع، وصول مطالبات، درآمد عملياتي و خدمات مشتريان نشان مي دهد.

امامی روند حرکت بانک را بسیار مثبت ارزیابی کرد و گفت: با ديدگاه ارزشمند مديرعامل بانک و همت نيروهاي جوان، افق‌هاي ارزشمندي پيش روي بانك گشوده شده كه نويد رشد يك بانك تخصصي موفق و مؤثر را مي‌دهد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: