کد خبر: ۳۴۶۶۴۱
۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳
0
بیمه رازی از طریق پلتفرم رایتل به جامعه بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی با عاملیت بانک رفاه بیمه شخص ثالث اقساطی می دهد.

طرح بیمه رازی برای بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعیبه گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، طرح فروش بیمه نامه خودرو اقساطی را برای بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی با همکاری بانک رفاه و شرکت رایتل اجرا کرد.

دراین طرح بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی می توانند با مراجعه مستقیم به کلیه نمایندگان شرکت بیمه رازی با کمترین پیش پرداخت ، بدون چک ، ضامن یا هر نوع تشریفات بانکی ، برای خود و یا اعضای خانواده با اقساط بلند مدت بیمه نامه خودرو خریداری کنید.

شرکت بیمه رازی با هدف قدردانی وحمایت از بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی در شرایط سخت اقتصادی و بیماری کرونا ، سعی دارد چالش خرید بیمه نامه اجباری شخص ثالث را برای آنها رفع نماید.

بیمه رازی برای تسهیل در فروش و آسوگی خاطر بیمه گذار بابت پرداخت اقساط ماهانه در قراردادی با بانک رفاه این امکان را ایجاد کرده است تا بدون نیازبه پرداخت مستقیم از سوی بیمه گذار ، بانک رفاه به طور خودکار هر ماه اقساط رو از حقوق یا مستمری تامین اجتماعی کسر نماید.

بیمه رازی دراین باره اعلام کرد : این شرکت به پاس یک عمر خدمت شرافتمندانه ، همیشه سپاسگزارتان هست و آرامش و آسایش شما بازنشستگان ومستمری بگیران محترم، برای ارایه خدمات سریع و با کیفیت به شما و خانواده محترمتان بهترین بهانه برای ما است .

یاد آور می شود: از همین امروز، بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی می توانند با در دست داشتن کارت ملی و ارایه شماره مستمری با مراجعه به نمایندگان بیمه رازی در سراسر کشور بیمه نامه شخص ثالث خود را با ۱۰ درصد پیش پرداخت و اقساط بلند مدت خریداری کنند.

مرکز ارتباط بیمه رازی ۰۲۱۸۱۹۴۲ آماده راهنمایی و پاسخگویی به سوالات احتمالی می باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: