کد خبر: ۳۴۶۷۱۲
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
0
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از وقوع زلزله ۳.۵ ریشتری در شهرستان کمه سمیرم خبر داد و گفت: زلزله در ساعت ۲۳ روز یکشنبه شهرستان کمه را لرزاند و خوشبختانه خسارتی در بر نداشت.
فوری/ زلزله در اصفهان
به گزارش پول نیوز، منصور شیشه‌فروش، با اشاره به وقوع زلزله در منطقه کمه شهرستان سمیرم، اظهار داشت: زلزله به بزرگی۳.۵ ریشتر منطقه کمه را در ساعت ۲۳ امشب لرزاند.

وی افزود: طول جغرافیایی۵۱.۶۲، عرض جغرافیایی ۳۰.۹۴ و عمق زمین‌لرزه ۱۲ کیلومتر گزارش شد که خوشبختانه در بررسی به عمل آمده خسارتی در بر نداشت.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه کمه در ۱۴ کیلومتری اصفهان قرار دارد، گفت: نزدیک‌ترین شهر‌ها ۱۴ کیلومتری کمه (اصفهان) ۱۷ کیلومتری سی سخت (کهگیلویه وبویر احمد) و ۲۹ کیلومتری یاسوج (کهگیلویه وبویر احمد) و نزدیکترین مراکز استان ۲۹ کیلومتری یاسوج، ۱۷۰ کیلومتری شهرکرد قرار دارند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: