May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
تالار شیشه‌ای زیر ذره‌بین پول نیوز:
کد خبر: ۳۴۶۷۲۵
۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳
0
روز گذشته بسیاری از صف های فروش در بازار سرمایه جمع شدند و پول خوبی وارد این بازار شد. اما این در حالی است که در بعضی از سهم ها احتمال نوسان گیری وجود دارد. به گونه ای که خروج بزنند.

به گزارش پول نیوز، گفتنی است که با توجه به شرایط حاکم بر بازار سرمایه توصیه می شود که تنها به تابلو سبز نظاره گر باشید و در صورت مشاهده ورود پول به صورت مداوم و خریداری سنگینی انجام می شود سهم خود را نگه دارید اما درصورتی که نسبت خریداران به فروشندگان به صورت مداوم کاهش پیدا کند و قدرت خرید کمتر شود و یا حتی قدرت با فروشندگان باشد می‌توانید ۴۰ درصد مثبت های بالا فروشنده باشید.


اگر از لحاظ تکنیکال سهم شما بر روی مقاومت بود به جای این که ۴۰ درصد فروشی کل سهم را بفروشید و پس از شکست مقاومت وارد شوید گرچه امروز بازار به صورت هیجانی مثبت است.


کل بازار توانایی و مثبت بودن را ندارد


به طور کلی باید در نظر داشت که تحت هیچ شرایطی کل بازار نمی تواند مثبت باشد و بعضی از سهم ها برای خالی کردن بالا می زنند که سهامداران فکر کنند برگشته و خرید انجام دهند اما با توجه به قدرت خریداران و فروشندگان این حربه قدیمی شده و دیگر کارساز نیست.

سهم های کوچک تحت پادشاهی شاخص ساز

از سوی دیگر باید یادآور شد در شرایط فعلی اگر قرار باشد سهمی مثبت شود شروع به خوردن درشرایط مثبت می‌کند. از این رو پیش بینی می شود که سهم های کوچک تحت پادشاهی شاخص سازا هفته بعد شروع به رشد خواهند رسید.


خساپا رکورد می‌زند؟

در شرایط موجود بنا به اظهار نظر کارشناسان بازار سرمایه باید با دقت بیشتری خساپا را دنبال کرد، چراکه احتمال روزهای روشن دوباره برای این نماد وجود دارد، اما متاسفانه برخی از نمادهای کوچک تحت تاثیرلیدر قرار دارند و مثبت شدند. به گونه‌ای که با توجه به منفی شدن خساپا راه خود را جدا کردن و قصد منفی شدن ندارند.

فرزین در حال مثبت شدن

با نگاهی گذرا به وضعیت نماد های معامله شده می توان به این مهم دست یافت که کترام و فرزین در مثبت در حال نوسان هستند.

باید متذکر شد که امروز وثوق ۳برابر میانگین حجم جا به جا کرده است، همچنین ثرود در آستانه صف خرید قرار گرفته اما این در حالی است که بنظر می‌رسد نوسانگیر در مثبت۵ فروشنده است.

در پایان باید یادآور شد در بازار منفی سهم هایی که تقاضا دارند را همیشه زیر نظر داشته باشید چرا که احتمال روزهای روشن برای آنها بسیار بالا است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: