کد خبر: ۳۴۷۰۸۵
۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
0
مرتضی اکبری مدیرعامل و اعضای هيات مديره بانک مهرايران طي پيامي فرارسيدن ۱۴ اسفند ماه «روز ترويج فرهنگ قرض الحسنه» را به هموطنان و به ويژه فعالان اين سنت پسنديده تبريک گفتند.

پیام مدیرعامل بانک مهر به مناسبت روز ترويج فرهنگ قرض‌الحسنهبه گزارش گروه  بانک و بیمه پول نیوز، در متن این پیام آمده است:

خداوند را شاکریم که توفیق خدمت در بانک قرض الحسنه مهر ایران را عطا فرمود؛ جایي که رسالت آن همانا رضايت و خشنودي خلق است و چه زيبا اين ماموريت در تك تك كلمات نام اين بانك متبلور شده است؛ قرض حسنه، مهر و ايران.

با لطف و عنایات خداوند متعال، بانک مهرایران طی سال های فعاليت خود با تلاش کارکنان تلاشگر و ساعي موفق به کسب افتخارات و دستاوردهاي درخشاني در عرصه خدمت رساني بهتر به مشتريان و نهادينه سازي فرهنگ قرض الحسنه در كشور شده است.

امروز، بانک قرض الحسنه مهرایران با کمک و سعی و تلاش تمامی سهامداران، مشتریان و کاركنان جايگاه خود در نظام بانكي كشور را به دست آورده و عملكرد بسيار شايسته و مطلوبي در حوزه هاي مختلف بانكي و خدمت به ملت شريف ايران ارائه داده است.

مفتخریم بانک قرض الحسنه مهر ایران به پشتوانه سهامداران بزرگ خود و مشتریان گرامی، در سيزده سال فعاليت اثربخش خود در حوزه قرض الحسنه، گام هاي ارزشمندي را براي رفع محروميت ها و محدوديت هاي مالي، توسعه عدالت اجتماعي، توانمندسازي و بهبود معيشت اقشار ضعيف، کاهش آسيب هاي اجتماعي، کارآفريني و اشتغالزايي، تامين خرد مالي براي درمان بيماري ها و همچنين حمايت از مددجويان سازمان هاي مردم نهاد برداشته است.

بی شک تمامی کارکنان بانک قرض الحسنه مهر ایران سهم و نقش بسزایي در دستيابي به موفقيت ها و جايگاه رفيع اين بانك به ويژه در سال هاي اخير داشته اند.

باتوجه به اقدامات شایسته و مطلوب صورت گرفته در حوزه قرض الحسنه کشور، شورای فرهنگ عمومی به پیشنهاد بانک قرض الحسنه مهرايران و با هدف ترويج سنت نيکوي قرض الحسنه به منظور تقويت حس نوع دوستي در ميان آحاد جامعه، روز ۱۴ اسفند را که مصادف با روز احسان و نيكوكاري نيز هست، به نام روز «ترويج فرهنگ قرض الحسنه» نامگذاري كرد.

اینجانب و اعضای محترم هیأت مدیره با تبريک اين روز گرامي، از تلاش‌ها و زحمات همه خدمتگزاران بانکداري قرض الحسنه و به ويژه همکاران عزيز و گرانقدرم در بانک قرض الحسنه مهر ايران در ياري رساندن به تحقق و اجراي اهداف و مسئوليت هاي اجتماعي تشكر و قدرداني ‌مي نمايم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: