کد خبر: ۳۴۷۹۴۵
۰۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۵
0
بعد از گذشت تعطیلات ۹ روزه، بازار سرمایه فعالیت خود را از ۷ فروردین ۱۴۰۰ آغاز خواهد کرد.
تاریخ شروع به کار مجدد بورس تهران اعلام شد
به گزارش پول نیوز، فعالیت بازار سهام که از روز چهار شنبه ۲۷ اسفند ماه متوقف شده بود بر اساس اعلام مسئولان از روز شنبه ۷ فروردین ماه مجددا آغاز به کار خواهد کرد.

گفتنی است، در آخرین روز فعالیت بورس تهران، شاخص کل با رشد ۱۷ هزار و ۱۸۲ واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۰۷ هزار و ۶۵۷ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۷ میلیارد و ۹۰۲ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۶ هزار و ۹۴۴ میلیارد تومان در بیش از ۷۳۰ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرف.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های مس شهید باهنر، پالایش نفت تهران و کیمیدارو بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، تولیدی چدن سازان و ایران تایر بیشترین افت را تجربه کردند.

همچنین در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۶۵۳ میلیون ورقه به‌ارزش ۵۰ هزار و ۷ میلیارد تومان در ۳۳۸ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۶۲ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۷ هزار و ۹۹۰ واحد قرار گرفت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: