May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۱۷۳
۱۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
0
وزیر نفت گفت:با توجه به اینکه ٩.۶ میلیون بشکه از تقاضای جهان در سال ٢٠٢٠ نسبت به ٢٠١٩ کم شده بود، هنوز هم به تقاضای جهان در سال ٢٠١٩ نرسیده‌ایم.

به گزارش پول نیوز، بیژن زنگنه وزیر نفت پس از پایان پانزدهمین نشست وزیران نفت و انرژی اوپک‌پلاس گفت:تعهدات اوپک و غیراوپک خیلی خوب انجام شده است.

وی افزود:برخی از کشور‌ها به‌خوبی مراعات نکردند که مورد اعتراض برخی از اعضا بود و قرار شد تا سپتامبر به آن‌ها فرصت داده شود تا تعهداتشان را به طور کامل انجام دهند.

زنگنه ادامه داد: با توجه به اینکه ٩.۶ میلیون بشکه از تقاضای جهان در سال ٢٠٢٠ نسبت به ٢٠١٩ کم شده بود، هنوز هم به تقاضای جهان در سال ٢٠١٩ نرسیده‌ایم.

وزیر نفت درباره راهکار‌های وزارت نفت برای تحقق شعار سال هم گفت: سندی را متناسب با شعار امسال یعنی تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها تهیه کرده‌ایم که سند اقدام است و به‌زودی آن را ابلاغ خواهیم کرد.

وی افزود:سعی می‌کنیم روی مواردی تمرکز کنیم که اقداماتش دست خود وزارت نفت است و بتوانیم از افزایش تولید و رفع موانع آن پشتیبانی کنیم.

زنگنه گریزی هم به عملکرد وزارت نفت درسال ۹۹ زد و افزود: سال ٩٩ سال درخشانی بود. کمتر سالی است که ما بتوانیم بگوییم در تاریخ صنعت پتروشیمی ٢۵ میلیون تن ظرفیت تولید کشور را افزایش دادیم. همچنین تولید گاز خام را به هزار میلیون متر مکعب در روز رساندیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: