May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۸۵۱۴
۱۹ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۶
0
کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین ماه برای بیشتر مناطق کشور جوی آرام پیش بینی شده است.

جوی آرام در اکثر مناطق کشور

 

به گزارش پول نیوز، «فریبا گودرزی» درباره وضعیت جوی کشور گفت: از بعدازظهر امروز در بعضی از ساعات، مناطقی از استان های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان و همدان بارش پراکنده خواهند داشت.

وی افزود: فردا نیز علاوه بر این مناطق در استان های قم، مرکزی، اصفهان، شرق استان یزد، شمال فارس، دامنه های جنوبی البرز، زنجان، قزوین، البرز، شرق تهران، شمال سمنان، شرق گیلان و مازندران بارش پراکنده رخ خواهد داد.

گودرزی تصریح کرد: روز شنبه در نوار غربی، مناطقی از مرکز، دامنه های جنوبی البرز و سواحل خزر بارش ها ادامه خواهد داشت و روز یکشنبه علاوه بر این مناطق، محدوده هایی از بوشهر، استان فارس، شرق و جنوب شرق کشور و مناطقی از مرکز بارندگی پیش بینی می‌شود.

به گفته وی، از عصر روز یکشنبه بارش ها در آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل تقویت می شود و احتمال رگبار و صاعقه وجود دارد.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از اواخر روز جمعه تا اوایل روز یکشنبه بخش های شمالی خلیج فارس مواج خواهند بود، خاطرنشان کرد: روزهای جمعه و شنبه در مناطق غرب، جنوب غرب و مناطقی از استان فارس وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی اظهار داشت: امروز تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری و در بعضی از ساعات غبار محلی را تجربه خواهد کرد و بر همین اساس حداکثر دما ۲۷ درجه سانتیگراد و حداقل دما به ۱۶ درجه سانتیگراد پیش بینی شده است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: